środa, 15 kwietnia 2009
Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange, należącego do Grupy Telekomunikacji Polskiej, potwierdza, że TP zrezygnuje z marki...
Małgorzata Piotrowicz awansowała w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko group account directora. Wcześniej pełniła w firmie funkcję senior account...
Agencja 4Frame promuje produkty kosmetyczne Procter & Gamble w Tesco. Agencja kontynuuje program shoppermarketingowy "Sekrety pielęgnacji". W działach kosmetycznych marketów...
Zarząd Platformy Mediowej "Point Group" poinformował, że jej spółka zależna TV Point Group złożyła w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji...
Adidas Poland dociera do konsumentów za pomocą telefonu komórkowego. Firma w kampanii z okazji 60-lecia wykorzystuje formę reklamy SpotlerMax. Użytkownicy,...
Firma marketing services Pelargos i instytut badawczy Target Group przygotowały projekt badawczy Target Dziecko, który został przeprowadzony wśród matek małych...
Nikon Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową kompaktowych aparatów fotograficznych Coolpix. Ich sprzedaż wspiera loterią z pulą nagród o wartości prawie...
Rafał Witowski został dyrektorem finansowym grupy badawczej IQS. Będzie odpowiadał za finanse grupy, w tym rozwój planowania finansowego, systemy motywacyjne...
Agencja Boutique PR rozpoczęła działania public relations dla dwóch nowych marek firmy Agromaks z segmentu wyposażenie łazienek - Artvillano i...
Klara Czerkawska-Heil objęła stanowisko specjalisty ds. PR firmy Wittchen. Dołączyła do działu kierowanego przez Natalię Kossut-Kaczmarek, dyrektor marketingu i PR....
Według AGB Nielsen Media Research w święta wielkanocne (11-13 kwietnia 2009 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i...
Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową odświeżonego miesięcznika "Moje Gotowanie". Pismo zmieniło się od strony graficznej, wprowadzono także nowe rubryki....
On Board PR Ukraine reprezentuje na terenie Ukrainy międzynarodową sieć Ecco Network. Na mocy umowy zawartej z londyńską centralą Ecco,...
Michał Grzeliński, dotychczasowy regional marketing & product manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia w firmie Beko SA będącej producentem urządzeń AGD, przeszedł do Samsung...
Koncern Uniq Lisner planuje sprzedaż swoich operacji i skupienie się na rodzimym rynku - Wielkiej Brytanii. Jest to decyzja międzynarodowa....
Wkrótce do sprzedaży trafi nowa linia mieszanek specjalistycznych do potraw z grilla marki Kamis. Autorem wizualizacji opakowań jest Opium Red,...
Bank Ochrony Środowiska ruszył z kampanią outdoorową wspierającą nowe kredyty hipoteczne. Reklamy znajdują się na blisko 360 tablicach typu frontlight...
W Polsce z internetu korzysta 48 proc. populacji - wynika z badania NetTrack instytutu Millward Brown SMG/KRC obejmującego okres od...
Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią telewizyjną lemoniady Tymbarku. Działania prowadzone pod hasłem "Orzeźwienie proste jak cytryna" mają miejsce w...
Arla Foods wprowadziła na rynek ser Arla Śmietanowy w plastrach w trzech smakach: naturalnym, z papryką i ze szczypiorkiem. Produkt...
Interaktywny dom produkcyjny F25 został członkiem Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych (KIPA), która obecnie zrzesza 17 producentów filmów reklamowych. Zespół F25...
Telma Group Communications będzie odpowiadać za promocję wydarzeń związanych z tegorocznym jubileuszem Łodzi. Do zadań agencji należeć będą m.in.: opracowanie...
MediaCom Warszawa wygrał w przetargu na obsługę Leroy Merlin, sieci marketów dekoracyjno-budowlanych. Przejmuje budżet od Optimum Media OMD, które dwa...
PPG Deco Polska ostatecznie przedłużyło współpracę z domem mediowym MediaVest na kolejny rok. Jak przekazali przedstawiciele firmy, agencja nadal będzie...
Grupa PZU wybrała na krótką listę agencje interaktywne. Spośród nich wybierze agencję do obsługi działań marketingowych w internecie. Przedstawiciele PZU...
Agencja public relations Eskadra Publica wygrała przetarg na roczną obsługę marki Winiary (Nestle Polska). Nie wiadomo, jakie jeszcze agencje były...
Firma MSD Polska podjęła współpracę z agencją Alert Media Communications w związku z kampanią edukacyjną dla rodziców dzieci chorych na...
Jacki Kelley będzie prezesem domu mediowego Universal McCann w Ameryce Północnej. Pracę rozpocznie z początkiem maja. Kelley ma bogate doświadczenie...
Facebook i Microsoft opracowują nową technologię, która ma zmienić sposób korzystania z Facebooka. Platforma Facebook Connect, która umożliwi logowanie się...
Globalne wydatki na reklamę w 2009 r. spadną o 6,9 proc. do poziomu 453 mld dol. - wynika z najnowszego...
Matthew Bull objął stanowisko chief creative officera w sieci agencji reklamowych Lowe Worldwide. Ostatnio funkcja ta była nieobsadzona. Bull pracował...
Universal Music Group współpracuje z Google nad wprowadzeniem nowego serwisu muzycznego Vevo. Jednocześnie YouTube odnowił i poszerzył partnerstwo z Universalem...
Renato Semerari został prezesem Coty Beauty, struktury należącej do Coty Inc. Ma być odpowiedzialny za wszystkie marki z portfolio firmy...
Holding komunikacyjny WPP Group podjął decyzję o włączeniu agencji reklamowej Enfatico do struktur sieci agencyjnej Y&R Brands. Ostatnio w Enfatico...