piątek, 8 maja 2009
Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice). Dwie odsłony...
Sieć domów mediowych Maxus wdraża nową wizualizację. Wkrótce ogłosi nową strategię pozycjonowania sieci. Polskie biuro, które posługuje się już nową...
Agencja reklamowa DDB realizuje nową kampanię reklamową dla Kaspi Banku w Kazachstanie. Prowadzona komunikacja wspiera dwumiesięczną promocję - wiosenne zniżki...
CenterNet, spółka zależna NFI Midas, która jesienią 2007 r. wygrała przetarg Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) i do końca maja ma...
Liberty Global, właściciel UPC Polska, podał wyniki swojego polskiego podmiotu w I kwartale 2009 r. Firma poinformowała, że w ciągu...
Joanna Tobiszowska została menedżerem działu marketingu w firmie PMT Marketing System specjalizującej się w działaniach merchandisingowych. Do jej obowiązków będzie...
Przez najbliższe cztery lata nazwa Szczecina będzie widnieć obok logo regat Tall Ships Races - jednej z największych imprez żeglarskich...
Lexus Warszawa Wola wystartował z kampanią pod hasłem "Optymalne finansowanie". Działania obejmujące jedynie outdoor promują leasing na preferencyjnych warunkach dostępny...
Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...
Kanał telewizyjny Eska TV ruszy 28 maja br. W chwili debiutu nowa telewizja muzyczna będzie dostępna za pośrednictwem platformy N....
Do zespołu doradztwa marketingowego Esteem Brand Strategies dołączył Cezary Rykowski, obejmując w nim stanowisko stratega. Poprzednio pracował m.in. w agencji...
Michał Mango objął stanowisko project managera w agencji marketingu sportowego Polish Sport Promotion. Będzie odpowiedzialny za nowe projekty firmy. Wcześniej...
Diana Wasilewska dołączyła do zespołu zajmującego się marką Dr Irena Eris w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Objęła stanowisko product...
Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dołączyli do agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar Polska) i tworzą team kreatywny dedykowany działaniom ATL zintegrowanym...
Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża)....
Procter & Gamble przygotowuje się do kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki szamponów Herbal Essences. Marka nie była wspierana poza punktem...
Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska chce zwiększyć udział pakietów PressPower w sprzedaży działu agencyjnego. Według planów wydawnictwa do...
Oprócz Izabelli Jankowskiej, Filipa Okopnego i Anny Anisimowicz (pisaliśmy o tym w "DS MMP" z 7 maja br.) do zespołu...
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło na rynek pierwszy numer miesięcznika "Tester", który ukazał się jako wydanie specjalne magazynu "Focus". Na jego...
Sara Lee H&BC rozpoczęła kampanię reklamową innowacji produktowej z rodziny Ambi Pur Car - odświeżacza AP Car 3, który eliminuje...
Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....
Serwis Trendz.pl dołączył do oferty StylOnline sieci reklamy internetowej Cormedia. Trendz.pl to serwis o trendach i nowoczesnym stylu życia skierowany...
Cukiernia-piekarnia Buczek ruszyła z działaniami reklamowymi swoich wyrobów. Kreację wizerunkowej kampanii billboardowej przygotowało studio graficzne Mleczko. Z początkiem maja br....
Agencja interaktywna OS3 Multimedia wygrała konkurs na obsługę Contact Center, firmy outsourcingowej świadczącej usługi call/contact center należącej do grupy kapitałowej...
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA rozpoczął przetarg, który ma doprowadzić do wyboru agencji do fullservice'owej obsługi marki wody mineralnej Staropolanka -...
Wyszukiwarka Google stworzyła narzędzie, które pomaga internautom przewidzieć, kto wygra tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, którego finał odbędzie się 16 maja...
Firma badawcza Esomar proponuje nowy sposób pomiaru mediów out-of-home. System Goodham może mierzyć grupy odbiorców według różnych kategorii. Jest kombinacją...
Jean-Charles Decaux, chief executive w firmie outdoorowej JCDecaux, przewiduje, że przychody tej spółki spadną o ok. 15 proc. w I...
Szwedzki koncern telekomunikacyjny Ericsson globalnie przesuwa swój budżet reklamowy z sieci Ogilvy Worldwide do Lowe Worldwide. Jest to wynik czteroetapowego...
Intel w największej od trzech lat kampanii marketingowej chce pokazać się konsumentom jako firma zajmująca się zaawansowanymi technologiami ery cyfrowej...
Koncern telekomunikacyjny Motorola w I kwartale br. zanotował spadek sprzedaży telefonów komórkowych o 46 proc. w porównaniu z I kwartałem...