wtorek, 12 maja 2009
Jupik wspiera promocję "Jupik Team kontra Klony" kampanią telewizyjną. Promocja powiązana z internetową grą o tej samej nazwie ma unikatowy...
Behavia, należąca do ARBOinteractive Polska sieć reklamy internetowej targetowanej behawioralnie, realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE kampanię Chorwacji. Zleciła ją...
Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Coca-Cola Poland Services nową odsłonę witryny Burn.pl napoju energetycznego Burn. Serwis jest zbudowany wokół...
O 5,3 proc. spadły wydatki na reklamę w I kwartale 2009 r. w porównaniu z I kwartałem 2008 r. -...
Coca-Cola wprowadza na rynek napój Cappy Lemon & Nada. Koncept produktu pochodzi z rynku hiszpańskiego, w języku hiszpańskim jego nazwa...
Agencja reklamowa Publicis zaczęła pracować dla marki Orange (PTK Centertel), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Publicis jest autorem najnowszej kampanii Orange, w...
Anna Nowakowska została dyrektorem marketingu w Web Search Factory Polska, agencji wyspecjalizowanej w marketingu internetowym. Ma tworzyć strategię i koordynować...
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) dołączyła Sabina Kornblit. Zajęła w niej nowo utworzone stanowisko PR managera....
Agencja reklamy zewnętrznej City Service zmieniła nazwę na City. W związku ze zmianą odświeżyła stronę internetową, system identyfikacji wizualnej (m.in....
Agnieszka Dworak i Alicja Mazurek dołączyły do Headz Marketing Partner, firmy OOH. Agnieszka Dworak zajmuje stanowisko sales managera, odpowiedzialna jest...
Maciej Szwajkowski dołączył do biura reklamy magazynów Axel Springer Polska. Obejmie stanowisko senior sales executive'a w zespole kierowanym przez Pawła...
Baltic Company po raz pierwszy zdecydowało się na wykorzystanie w działaniach reklamowych marki Artdeco nośników reklamy zewnętrznej. Do tej pory...
PLL LOT rozpoczyna kampanię wakacyjną realizowaną pod hasłem "Łączcie się w pary! Druga osoba leci o połowę taniej!". Promocja oparta...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi została regionalnym hubem dla Novartisu. Polski oddział agencji odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej (dwie globalne...
Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) po raz pierwszy na okładce wykorzystał zdjęcie ojca. Jak tłumaczy Joanna Zielewska, p.o. redaktor naczelna "Rodziców",...
Dwie osoby awansowały w agencji public relations Pleon: Adriana Szczeniowska na stanowisko account managera, a Agnieszka Prusińska na junior account...
Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu klubu sportowego Widzew Łódź, został powołany przez radę nadzorczą spółki do zarządu klubu. Łazarewicz jest wiceprezesem...
Aktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka biorą udział w "Pierwszych wolnych wyborach na twarz Netii" - nowej kampanii...
W agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach. Wyodrębniono nowe stanowisko dyrektora zarządzającego, które objęła Monika...
Kolporter Service, spółka należąca do grupy Kolporter, wprowadza na rynek trzy marki napojów: energetyczny, izotoniczny i ice tea. Energetyk sprzedawany...
Firma ubezpieczeniowa Uniqa prowadzi nową kampanię będącą kontynuacją strategii "Uniqa - ubezpieczenia nowej generacji", która zakłada promowanie brandu Uniqa jako...
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days - "7 Days Max" (Chipita Poland). Sprzedawany jest on w dwóch wariantach...
Do agencji CzteryCzwarte dołączyły dwie osoby: Radosław Wójcik oraz Dominika Sikora. Wójcik objął nowo utworzone stanowisko account executive'a, w ramach...
Grupa Axa wybrała agencję reklamową do kompleksowej obsługi - całość budżetu trafiła do agencji Publicis, która będzie pracować na podstawie...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił konkurs na zaprojektowanie wizualizacji 20-lecia UOKiK (jubileusz ten przypada w 2010 r.). Termin...
AMS, firma reklamy zewnętrznej, wygrała konkurs ofert i została partnerem Inter Ikea Centre Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków...
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg na przygotowanie strategii działań promocyjnych i public relations do kampanii promującej postawy proinnowacyjne. Przetarg...
Coca-Cola coraz intensywniej zabiega o konsumentów w internecie, wykorzystując sieci społecznościowe. Szef marketingu Coca-Coli Cathryn Sleight twierdzi, że wzrost inwestycji...
Unilever zapowiada więcej innowacji i wsparcia marek w II kwartale br. Taką deklarację złożył CEO firmy Paul Polman, prezentując wyniki...
News Corporation wprowadzi system mikropłatności w dzienniku "The Wall Street Journal". W ten sposób będzie można płacić za wybrane artykuły...
Helen Barnekow, pełniąca funkcję VP marketing w globalnym zespole marketingowym Sony Ericsson, odchodzi z firmy. Pod koniec tego miesiąca obejmie...
Veronica Wadley, była redaktor gazety "London Evening Standard", skrytykowała nowego właściciela tytułu, rosyjskiego miliardera i byłego agenta KGB Aleksandra Lebiediewa....
Hiszpański rząd zaaprobował wstępny plan regulacji eliminujących reklamę w telewizji publicznej. Projekt dotyczy dwóch kanałów telewizyjnych - La Primera i...