poniedziałek, 1 czerwca 2009
Discovery Networks Central Europe przejmuje udziały TVN w Discovery Historia i jest teraz wyłącznym właścicielem stacji. - Nasza współpraca zawsze...
TV Puls zwolniła zespół przygotowujący programy informacyjne - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Osoby te są obecnie w okresie wypowiedzenia. Według naszych...
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) pozycjonuje się jako firma customer intelligence i stawia na nowe technologie. GOH w...
Kompania Piwowarska rozpoczyna współpracę z siecią dyskontową Biedronka. Szczegółów marketer nie ujawnia. Wiadomo, że na razie na półkach detalisty pojawiło...
Do agencji reklamowej Martis dołączył account executive Bartłomiej Drzewiecki. Odpowiada za część projektów eventowych, opracowywanie pomysłów i propozycji dla jednego...
Dziecięcy kanał MiniMini otrzyma wsparcie w postaci kampanii reklamowej prowadzonej m.in. w prasie dziecięcej i internecie (m.in.: WP.pl, Interia.pl, Dziecko.pl,...
Firma Puma będzie od jesieni br. sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław. Obecnie finalizowana jest umowa pomiędzy klubem a marketerem,...
DHL wspiera kampanią wizerunkową DHL Global Forwarding, subbrand będący dostawcą usług frachtu morskiego i lotniczego. Działania prowadzone będą pod hasłem...
Beata Białkowska obejmuje stanowisko dyrektora marketingu w spółce Cyfrowy Polsat. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową wszystkich produktów oferowanych przez tę...
Banana Split, producent spotu PO z 2007 r., i aktorzy w nim występujący złożyli pozew sądowy przeciwko PiS. Komitetowi wyborczemu...
Axel Springer Polska uruchomił specjalną wersję serwisu tygodnika "Newsweek" dostępną przez komórki. Jest to pierwszy taki serwis tego wydawnictwa. Według...
Herbapol Lublin poinformował, że przetarg na obsługę reklamową nowego produktu - napoju energetycznego Green-Up - wygrała agencja PZL (w DS...
Gabriela Lisiecka przejmuje stery w Moxie Interactive, agencji interaktywnej ZenithOptimedia. Jako Moxie Interactive director zastąpi Macieja Gontarza, który kierował agencją...
Do sieci reklamowej Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Ich przyjście jest związane z poszerzaniem usług firmy...
Unilever Polska debiutuje z marką Knorr w segmencie przypraw do mięs grillowanych. Dotychczas marka Knorr nie była w niej obecna....
Krzysztof Skowroński, były dyrektor programowy Programu III PR, uruchomił stację radiową w internecie. Można jej słuchać pod adresem Radiownet.pl. Wraz...
Matylda Jastrzębowska, odpowiedzialna za public relations w SiroScanie, rozstaje się z firmą. Powód jej odejścia nie jest znany. Obecnie jej...
Michał Górnicki, dyrektor marketingu Reeboka w Polsce, będzie odpowiedzialny za marketing i produkty tej marki także na Słowacji, w Czechach...
Agnieszka Stelmaszczyk, do niedawna szefowa Accenture Marketing Sciences, uruchomi w najbliższych dniach serwis aukcyjny skierowany do domów mediowych i reklamodawców...
Michał Marszałek, obecnie szef firmy bluetoothmarketingowej iBlue, a wcześniej m.in. dyrektor new business w Initiative Warszawa i szef sprzedaży w...
Fiat Auto Poland SA o miesiąc przedłużył rozstrzygnięcie przetargu na obsługę działań w internecie (pisaliśmy o nim m.in. w DS...
Macroscope OMD przejmuje budżet mediowy Hewlett-Packarda po zwycięstwie sieci OMD w międzynarodowym przetargu. Macroscope zabierze budżet ZenithOptimedia. Praca dla nowego...
Kompania Piwowarska planuje rozesłanie zaproszenia do kilku agencji reklamowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedmiotem przetargu ma być realizacja kampanii reklamowych...
Województwo lubelskie ogłosiło przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej marki regionalnej Lubelskie w ramach projektu "Marka regionalna". Celem projektu jest budowanie...
Konsumenci z Chin i Indii będą mieli kluczowe znaczenie dla światowej gospodarki przez najbliższe dziesięć lat, bo ich wydatki będą...
David Beckham, ambasador marki Motorola, może mieć problemy z powodu zdjęć, które obiegły media, a pokazywały go z iPhone'em niecały...
Koncern Coty prowadzi globalny przetarg na obsługę reklamową marki kosmetyków Rimmel London. Na short-liście agencji reklamowych znalazły się JWT London,...
Władze sześciu landów w Niemczech zwróciły się do sieci handlowych, by wstrzymały sprzedaż napoju energetycznego Red Bull Cola - podała...
Scott Sorokin rozpoczyna pracę w sieci Mindshare jako globalny head of digital. Bezpośrednim zwierzchnikiem Sorokina będzie Dominic Proctor, światowy szef...