środa, 10 czerwca 2009
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim z portfela Carlsberg Polska. W ramach kontynuacji kampanii relaunchowej przygotowane zostały dwa nowe...
Nicola Novellone, dotychczasowy dyrektor zarządzający i dyrektor ds. nowego biznesu w oddziale Leo Burnett w Mediolanie, został mianowany na stanowisko...
Radosław Kucko dołączy do zarządu portalu Interia.pl. Od sierpnia br. będzie odpowiadał w spółce za realizację nowych projektów wykorzystujących synergię...
Marek Dworak złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu grupy radiowej Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto...
Marcin Winkler będzie dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD . Przejmie tę funkcję od Małgorzaty Baranowskiej, która zrezygnowała z pracy w OMD...
W ramach akcji promocyjnej Danone rozdaje dziś butelki wody gazowanej o smakach cytrynowym i pomarańczowym marki Żywiec Zdrój w ośmiu...
Rada Reklamy oddaliła skargę przeciw SC Johnson dotyczącą telewizyjnej reklamy Brise Mini Spray. Zdaniem konsumenta, który złożył skargę, użyte w...
Peppermint repozycjonuje się jako purchase trigger agency, co oznacza, że skupi się na shopper marketingu i działaniach mających bezpośredni wpływ...
Beata Grzybek objęła stanowisko senior project managera w departamencie public relations agencji Konkret PR. Będzie się zajmowała kompleksową obsługą public...
Eryka Maria Gizińska objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Johnson & Johnson Poland Medical Devices & Diagnostics (MDD)....
Infornext.pl rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Naukowym PWN SA w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. W ramach łączonej oferty znajdą się zarówno...
Oglądanie telewizji dzieci ze wszystkich grup wiekowych najczęściej wskazują jako aktywność realizowaną w czasie wolnym. Firma Millward Brown SMG/KRC zebrała...
Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę z Platformą Windykacyjną "Windygo". Agencja odpowiadać będzie za...
Agora i At Media udostępniły od czerwca br. wspólną ofertę dla reklamodawców. W pierwszym etapie będą mogli skorzystać ze zintegrowanej...
Poświęcony wyścigom samochodów F1 serwis Formula1.pl dołączył do oferty sieci reklamowej Cormedia. Jednocześnie sieć przygotowała ofertę reklamową grand prix skierowaną...
Eurozet przyznał trzy równorzędne nagrody domom mediowym, które wystartowały w konkursie na przygotowanie kreatywnego briefu kampanii radiowej organizowanego pod hasłem...
Agencja reklamowa Team One przygotowała nowy spot promujący najnowszą ofertę prepaidową Simplusa (Polkomtel). Tym razem przenosi widzów w realia II...
Agencja Ciszewski Public Relations nabyła większościowy pakiet udziałów w Brightness Creative Studiu. Spółka istnieje od 2005 r. Zajmuje się m.in.:...
Piotr Bieńko, commercial director w domu mediowym Universal McCann, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez blisko rok, koordynując...
Marek Węgierek, który od początku br. zajmował stanowisko dyr. marketingu i wiceprezesa zarządu Hortex Holding SA (patrz DS "MMP" z...
AMS SA, firma reklamy zewnętrznej, wygrała konkurs ofert organizowany przez sieć bezobsługowych stacji benzynowych Neste. AMS zajmie się budową i...
Wyborowa SA rozpoczęła procedury przetargowe, w których poszukiwana jest agencja do przygotowania nowych etykiet i opakowań - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Sony Ericsson odnawia współpracę z MTV jako jeden z głównych partnerów MTV Europe Music Awards. W ramach tegorocznej edycji firma...
Unilever chce zmienić model wynagradzania agencji. Ma on być oparty głównie na nagradzaniu za efekt. Unilever poinformował już swoje agencje...
Weteran branży reklamowej John Partilla dołącza do zespołu menedżerskiego koncernu mediowego Clear Channel Communications. Na nowo utworzonym stanowisku presidenta of...
Steve Grant został mianowany global planning directorem Euro RSCG Luxe, oddziałem Euro RSCG zajmującym się obsługą premium brands i produktów...
Alan George Lafley, chief executive officer w Procter & Gamble, w przyszłym miesiącu zrezygnuje z funkcji, którą pełni od 2000...
Simon Andrews, global digital strategy officer w sieci domów mediowych Mindshare, rozstaje się z firmą. Zamierza otworzyć własną firmę zajmującą...
Według firmy badawczej Nielsen wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych spadły w I kwartale br. o 12 proc., do poziomu...