czwartek, 25 czerwca 2009
Posłowie zdecydowali we wczorajszym głosowaniu, że media publiczne nie będą miały finansowych gwarancji. Oznacza to, że w budżecie mediów publicznych...
Stefan Nowak objął stanowisko p.o. dyrektora zarządzającego/interactive directora Wunderman Polska, agencji należącej do grupy Y&R Brands. Z firmą rozstała się...
Grupa kapitałowa Dive Group przejęła większościowy pakiet polskiej firmy badań mystery shopping AdHoc. Po połączeniu polski oddział będzie działał pod...
Tesco kontynuuje ofensywę z produktami dyskontowymi. Do oferty trafiło 300 nowych produktów, które są o mniej więcej 20 proc. tańsze...
Magdalena Zasada, specjalista z działu PR & advertising, rozstaje się z firmą kosmetyczną Oceanic. Powodem jej odejścia są nowe plany...
Agencja public relations FuturePR należąca do grupy marketingowej BrainJuice Group rozpoczęła współpracę z firmą telemarketingową Bancom. Agencja odpowiada za kontakty...
Fiat Auto Poland zredukował wydatki na reklamę telewizyjną w tym roku. Do maja br. włącznie marketer wydał na reklamę TV...
Naczelny Sąd Administracyjny podzielił stanowisko Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie i nie uwzględnił skargi kasacyjnej Nestle w sporze z Mokate....
Spośród tegorocznych polskich zgłoszeń do Cannes Lions w kategorii radio na short-listę trafiła praca agencji Scholz & Friends zrealizowana dla...
Mimo wakacji TVN Warszawa nie rezygnuje z aktualnych wydań głównych programów. Przez wakacje na antenie pojawiać się będą aktualne serwisy...
GoodBrand & Company Polska zaprezentowało wyniki trzeciej edycji badania Kapitału Społecznego Marek (GB SEI). Spośród marek komercyjnych TVN ma największy...
Ministerstwo Skarbu Państwa i Mecom będą wspólnie negocjować sprzedaż swoich udziałów w Presspublice, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej", "Parkietu" i "Życia Warszawy"....
Nowy ogólnopolski dwumiesięcznik "Futu Design Guide" to kolejny obok magazynu "Futu" tytuł Publishing and Design Group. Pismo liczyć będzie 112...
Wydawnictwo Murator wprowadziło do oferty pakiety reklamowe bazujące na "Super Expressie" i jego stronie internetowej. Nowa oferta obejmuje trzy rodzaje...
Agencja Hypermedia (Isobar Polska) jest współautorem strategii komunikacji internetowej w najnowszej kampanii społecznej prowadzonej przez fundację WWF dotyczącej ochrony polskich...
Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group zrealizowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek pastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive (Colgate-Palmolive)....
Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR relaunchu marki Absolwent z portfolio CEDC (o szczegółach relaunchu informowaliśmy w DS...
Metropolis, firma reklamy zewnętrznej, zajmie się doborem nośników reklamy zewnętrznej do wizerunkowej kampanii reklamowej woj. świętokrzyskiego. To wynik wygranego przetargu...
WPP Group, właściciel sieci agencji mediowych: MediaCom, Mindshare, Mediaedge:cia i Maxus, rozpoczyna współpracę z Microsoftem w zakresie badania wpływu marketingu...
Trzy czwarte konsumentów w USA i Europie zostało dotkniętych recesją i musiało zmienić swoje zwyczaje zakupowe - wynika z badania...
Steve Ballmer, prezes Microsoft Corporation, otrzymał tytuł Media Person of the Year festiwalu Cannes Lions. Jest to nagroda przyznawana przez...
Liczba firm używających automatycznego systemu reklamowego dostępnego w portalu społecznościowym Facebook w ub.r. potroiła się. Taką informację podał Tim Kendell,...
Amerykańska aktorka i piosenkarka Juliette Lewis wystąpiła w najnowszym spocie reklamowym telefonii komórkowej Orange z serii "Gold Spot". W filmie...
Koncern Mars wprowadził na rynek brytyjski koszerne czekoladki. W takim wydaniu będą sprzedawane takie słodycze, jak: batony Mars, Snickers, czekolada...