wtorek, 7 lipca 2009
Piotr Farfał, zawieszony przez radę nadzorczą p.o. prezes TVP, powierzył Janowi Pińskiemu, dyrektorowi Agencji Informacji TVP, dodatkową funkcję szefa Warszawskiego...
Marka Tyskie rozpoczęła kampanię reklamową, w której przypomina spot sprzed 10 lat pt. "Praga". Był to pierwszy z serii filmów...
Trwa kampania informacyjno-promocyjna Funduszu Spójności, która ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat korzyści wynikających z realizacji największych w...
Renata Sieroń, dyrektor wydawnicza i redaktor naczelna miesięcznika "Rodzice", rozstaje się z wydawnictwem G+J. Powodem jej odejścia są nowe plany...
Mariusz Spisz awansował na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Multikina SA. Spiszowi podlegać będzie zespół ok. 20 osób pracujących...
ZED Digital, departament internetowy ZenithOptimedia, rozbudował zespół przed planowanym poszerzeniem kompetencji o zakup internetu. Marcin Kwiecień, wcześniej związany z Initiative...
Glossy Media, "kobieca" sieć reklamy internetowej Agory, współpracuje z AdTaily, firmą specjalizującą się w reklamie w niszowych serwisach. Dzięki współpracy...
Firma Beko ruszyła z kolejną odsłoną kampanii reklamowej swoich produktów. Tym razem komunikuje wprowadzenie jednej z innowacji - lodówki z...
Po konsultacjach z doradcami inwestycyjnymi CAM Media wyłoniło krótką listę firm pod kątem ewentualnej akwizycji. Jak mówi Krzysztof Przybyłowski, prezes...
AWR "Wprost" zmieniło cykliczność wydawania nowego magazynu "Wprost Light" - z tygodniowej na dwutygodniową. Jak tłumaczy Amadeusz Król, prezes wydawnictwa,...
W związku z rozwojem agencji (w ostatnim czasie wygrała pięć przetargów - Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, marka Lubelskie, port...
Trwa rekrutacja na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Demo Effective Launching. Marcin Maciejewicz, który obecnie pełni tę funkcję, pod koniec 2009...
Marka JanSport (sprzęt i ubrania outdoorowe) rozpoczyna współpracę z agencją public relations Prosto PR. Agencja będzie współtworzyła strategię komunikacyjną tego...
W agencji Young & Rubicam zespół skierowany do obsługi Danone, zarządzany przez Dominikę Czajkowską, group account directora, został zmodyfikowany. Dotychczas...
Marek Staniszewski, dotychczas na stanowisku szefa BAV Consulting i współzarządzający Max Weber, został mianowany na wiceprezesa Young & Rubicam Brands....
Od lipca br. Grupa Euro RSCG Poland ma nowy serwis WWW. Na stronie www.eurorscg.pl zamieszczone zostały wszelkie informacje na temat...
PerformanceMedia, agencja marketingu w wyszukiwarkach, przygotowała kampanię dla firmy Timex Group Polska, dystrybutora zegarków. Działania mają charakter prosprzedażowy. Agencja została...
Agencja PR-owo-marketingowa Praktycy.com podpisała umowę na obsługę portalu bezpiecznych pożyczek społecznościowych Smava.pl w zakresie działań public relations. Smava.pl operuje na...
Agencja GPD obsłuży relaunch marki Grolsch z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Nazw innych agencji biorących udział w przetargu ani ich liczby...
Spółka eSky, właściciel eSky.pl - internetowego biura podróży i serwisu internetowego z biletami lotniczymi, wygrała przetarg na obsługę Telewizji Polskiej...
PKN Orlen wyłonił w przetargu agencję public relations. Zwyciężyła agencja Lighthouse. Zajmie się ona działaniami z zakresu: public relations, media...
Według raportu PricewaterhouseCoopers wydatki na reklamę w internecie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce znacząco wzrosną. W 2008...
79 proc. europejskich media plannerów deklaruje powiększenie wydatków na reklamę online w 2009 r. Raport "The Digital Marketing Compass" przygotowały...
ZenithOptimedia szacuje, że spadek tegorocznych wydatków reklamowych na świecie wyniesie 8,5 proc., a nie 6,9 proc., jak wcześniej przewidywano. Jednak...
Ponad 30 tys. Europejczyków zostanie przebadanych przez agencję Opinium Research, która zwyciężyła w unijnym przetargu. W zakrojonych na dużą skalę...