poniedziałek, 13 lipca 2009
"To je pivo. České pivo" - pod takim hasłem rozpoczyna się dziś kampania wizerunkowa piwa marki Budweiser z portfolio CEDC....
Firma reklamy zewnętrznej Stroer zmieniła strukturę organizacyjną działu sprzedaży. Utworzono trzy działy: sprzedaży agencyjnej, administracji sprzedaży oraz sprzedaży regionalnej. Działania...
W lipca do biura reklamy wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła Bożena Strawa, która objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy magazynów "Voyage"...
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że pakiet kanałów tematycznych At Max oferowany przez dom sprzedaży At Media 9...
Sieć internetowej reklamy wideo V2Media należąca do grupy ARBOinteractive uruchomiła biuro w Bukareszcie. To trzeci, po polskim i rosyjskim, oddział...
Click House, nowa agencja socialmediowa, współpracuje z domem mediowym Initiative. Współpraca polega na wsparciu agencji w zakresie planowania i badania...
Ipsos Marketing wprowadza nowe narzędzia wspierające strategię marek Market Landcape i Brand Streatch. Pierwsze z nich pozwala na poszukiwanie nowych...
Gemius i Polskie Badania Internetu korygują błąd w badaniach internetu, który powodował nieprawidłowe dane o zasięgu serwisów internetowych. Problem dotyczył...
Firma wielkoformatowa Neolit Media finalizuje rozmowy z inwestorem, który przejmie udziały w spółce. W ciągu najbliższych dni ma podpisać umowę...
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpoczął kampanię reklamą oferty PopGadane w ramach marki pre-paid Orange Pop. W wakacyjnej promocji...
Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium:...
Przemysław Kruk pokieruje zespołem handlowym w Biurze Reklamy TVP. Jego dotychczasowy szef Paweł Pluciński przechodzi do domu mediowego MPG (patrz...
Grupa Żywiec zaprzecza, jakoby prowadzony był przetarg na obsługę marki piwa Specjal. - Nie ma obecnie przetargu na Specjala. Agencją,...
Agencja Cube Group wygrała konkurs ofert na obsługę "Gazety Prawnej" (Infor Biznes) w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Przedstawiciele wydawnictwa nie...
Kompania Piwowarska zaprosiła pięć agencji do przetargu dotyczącego reklamowej obsługi marki Dębowe Mocne - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam...
Mindshare Polska wygrało przetarg na mediową obsługę Raiffeisen Banku. Pokonało w nim m.in. Media Direction OMD, które do tej pory...
Firma Birds Eye, producent mrożonek, powierzyła sieci BBDO obsługę reklamową w Europie. Decyzja ta jest konsekwencją wygranego w 2007 r....
Światowe wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych (telewizja, prasa, radio) w I kwartale 2009 r. spadły o 7,2 proc. (rok do...
"The New York Times" rozważa odpłatność za dostęp do swojego serwisu WWW. Miałby on kosztować 5 dol. miesięcznie, prenumeratorzy wersji...
Sieć Hilton Hotels powołała Andrew Flacka na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Hilton. Flack do tej pory...
John Hegarty, chairman i worldwide creative director agencji Bartle Bogle Hegarty, stwierdził, że 90 proc. światowej reklamy to kompletne śmieci....