piątek, 17 lipca 2009
Tesco wprowadza ubezpieczenia podróżne w ramach marki Twoje Finanse. Z oferty mogą skorzystać posiadacze karty kredytowej Tesco MasterCard. Ubezpieczenie to...
Spółka Fotka.pl uruchamia serwis mikroblogowy o nazwie Spinacz.pl. Oprócz funkcjonalności mikroblogowej będzie on umożliwiał śledzenie serwisów informacyjnych i rozrywkowych. Dodatkowo...
Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach firma Logicsearch z grupy ARBOinteractive otworzyła oddział w Bukareszcie w Rumunii. To drugie, po...
Firma Beko planuje w tym roku osiągnięcie kilkuprocentowego wzrostu sprzedaży. Jak przekazał Maciej Miennik, dyrektor regionalny Beko SA, biorąc pod...
MTV Networks International (MTVNI) uruchamia zapowiadany od kilku miesięcy regionalny hub kreatywny, który zajmie się produkcją kontentu dla różnych mediów...
Polska firma badawcza Laboratory & Co. otworzyła biuro w Miami, które będzie pracować dla amerykańskich klientów. Obecnie trwa tworzenie tej...
Telewizja Polsat rezygnuje z umieszczenia w jesiennej ramówce stacji serialu "Tylko miłość". Prawdopodobnie przygotowany zostanie tylko specjalny odcinek finalny. Serial,...
Telewizja Polska rozpoczęła prace nad czterema nowymi produkcjami serialowymi, które docelowo pokazać ma TVP1. Będą to seriale: "Blondynka", "Przystań", "Siostrzyczki"...
Star Digital i Star Advertising należące do grupy Star One poszerzyły zespół o nowe osoby. Do działu planowania i zakupu...
Edyta Kurek, wiceprezes Herbalife w Europie Środkowej i Wschodniej, objęła kierownictwo w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej. Zastąpiła Tomasza Murasa reprezentującego...
Tan-Viet International, dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, prowadzi kampanię promocyjną zup Vifon pod hasłem "Po co wkładać palce do gorącej...
Telewizja Polska ma łączyć biuro marketingu i promocji oraz biuro programowe, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według jednych źródeł marketing ma być...
Nestle Polska wprowadza na rynek pod marką Winiary nową Kostkę do smaku - kostkę bulionową. Jest ona odpowiedzią na trend...
SM Mlekpol rozpoczyna procedury przetargowe dotyczące reklamowej obsługi marki Milko. Brief, który trafił do wybranych agencji, mówi o przygotowaniu działań...
Nike Poland z ośmiu agencji zaproszonych do przetargu i pięciu na short-liście (patrz DS "MMP" z 26 maja) wybrało do...
Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi prowadzi przetarg na realizację dwóch kampanii. Pierwsza związana jest z...
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego w konkursie na realizację kampanii województwa wybrał ofertę domu mediowego Innovations. Agencja Michała Szeptyckiego zakupi czas...
Niemiecki koncern farmaceutyczny Bayer AG rozpoczął przegląd holdingów reklamowych, by skonsolidować globalną obsługę swojego budżetu wartego ponad 1 mld dol....
MediaCom awansował Carsten Lind na stanowisko head of insight w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Lind pracuje w tej...
Koncern Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie. Firmy mają zostać wybrane do końca lata. Obsługa będzie dotyczyć...
Pringle of Scotland, producent luksusowych ubrań, zatrudnia ZenithOptimedia do obsługi budżetu na rynkach Europy i Azji. Agencja ta będzie planowała...
Brytyjscy producenci alkoholu i detaliści łączą siły w przygotowaniu kampanii promującej odpowiedzialne spożywanie alkoholu przez młodych dorosłych. Zaplanowana na pięć...
W Argentynie globalna nazwa produktów Pepsi zostanie zmieniona na Pecsi. Wynika to z faktu, iż w języku hiszpańskim, szczególnie tym...
Kanaryjska organizacja turystyczna rozpisała przetarg na obsługę mediową swojego budżetu w Europie. Wartość budżetu szacowana jest na 3 mln funtów....