wtorek, 21 lipca 2009
Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....
Iwona Schymalla otrzymała wczoraj nominację na stanowisko dyrektora TVP1. W styczniu br. TVP rozstała się z szefową Jedynki Dorotą Macieją...
Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy w serwisem Fotka.pl realizuje wakacyjny konkurs internetowy marki Crunchips. Projekt przygotowała agencja interaktywna Next z...
Karolina Siemieniako awansowała w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska na stanowisko account managera. Karierę w agencji rozpoczęła trzy lata temu po...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) rozszerza ofertę usług marketingu bezpośredniego o e-mailing. Firma wykonała już dwie wysyłki: jedną na podstawie bazy własnej...
Marta Mazurek została członkiem zarządu firmy marketingowej Re-Akcja. Będzie łączyć nową funkcję z dotychczasową - dyrektora zarządzającego, którą pełni od...
Firma UseLab, wyspecjalizowana w badaniu użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, projektowaniu interakcji i architektury informacji, zbadała użyteczność serwisu internetowego Telewizji...
Agencja BTL Point Group przygotowała kampanię promującą miasto Łódź jako ośrodek kultury i kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016...
Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową depilatora Braun Silk Epil Wet & Dry. Jak przekazała Justyna Rymkiewicz, odpowiedzialna za external...
Roman Karaszewski został dyrektorem ds. rozwoju w AdInnovation, agencji performancemarketingowej założonej przez Artura Muszkieta. Karaszewski przeszedł z AdAction, firmy wyspecjalizowanej...
W-spodnicy.pl, serwis internetowy z portfolio Axel Springer Polska, nawiązał współpracę z firmą Stroer. Od wczoraj na infoscreenach Stroera na stacjach...
W odniesieniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" pt. "Siedem agencji otrzymało briefy od PKO BP; Lowe GGK i S&F...
Firma Lange Łukaszuk poszerzyła współpracę z wrocławską agencją GutPR. GutPR współpracowała od kilku miesięcy z marketerem przy obsłudze marki Kress....
Na zlecenie firmy Langteam, głównego organizatora wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, firma produkcyjna DeLord zajęła się realizacją 45-sekundowego spotu kinowego...
W przetargu mediowym Danone'a już walczą polskie agencje. Rozpoczęte postępowanie jest częścią globalnego procesu przeglądania ofert domów mediowych. Jak wynika...
Nike Poland zakończył przetarg reklamowy, wybierając do kompleksowej, fullservice'owej współpracy agencję G7. Zwycięska firma w ostatnim etapie rywalizowała z Saatchi...
Sześć agencji reklamowych i firm software'owych bierze udział w przetargu Grupy PZU dotyczącym budowy i obsługi nowego serwisu PZU.pl oraz...
Koncern Pepsi zapowiada zwiększenie inwestycji komunikacyjnych w internecie. W proces ten chce bardziej niż dotychczas angażować agencje reklamowe, które z...
Max Muller, właściciel Max Motors z Kansas City, która specjalizuje się w sprzedaży ciężarówek amerykańskich marek, zdecydował się na niecodzienną...
Z badań przeprowadzonych przez ComScore Europe wynika, że osoby w wieku powyżej 55. roku życia coraz częściej korzystają z portali...
Firma Mattel poszerzy portfolio o nową serię produktów Barbie, które zostały przygotowane w związku z 50. rocznicą istnienia marki. Kolekcja...