poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Spółka Infor Biznes, począwszy od 17 sierpnia br., staje się wydawcą "Dziennika. Polska, Europa, Świat" i serwisu Dziennik.pl. Od tego...
Michał Jaskulski został senior brand managerem Absolut Vodka w firmie Wyborowa SA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Eurozet,...
Sieć handlowa Rossmann odświeży wizerunek sklepów w centrach handlowych. - Chcielibyśmy, aby sklepy w tych miejscach miały bardziej prestiżowy charakter,...
Carlsberg Polska wprowadza mocną odmianę marki piwa Harnaś. Charakteryzuje się ona 7-proc. zawartością alkoholu w porównaniu z 6 proc. w...
Do Krajowego Rejestru Sądowego wpłynął wniosek Piotra Farfała, p.o. prezesa TVP, o wpisanie do rejestru 8 członków rady nadzorczej TVP...
Rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska. Działania będą prowadzone pod hasłem "Dwoimy się i troimy". Linia kreatywna opiera się na...
Recma, międzynarodowa firma badająca rynek domów mediowych, opublikowała "Poland Recma Report 2009", w którym zestawiono działające w Polsce agencje pod...
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że pakiet kanałów tematycznych At Max oferowany przez dom sprzedaży At Media 13...
Ministerstwo Gospodarki przekazało Polskiej Organizacji Turystycznej 141,78 mln zł na realizację projektu "Promujmy Polskę razem". Będzie on realizowany w ramach...
Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...
Koncern Coty podpisał kontrakt z Guess Inc. W wyniku nawiązanej współpracy portfolio kosmetyków Coty poszerzy się o nową markę. Od...
Artur Potocki, dotychczas członek zarządu portalu Interia.pl, awansował na stanowisko wiceprezesa. W wyniku awansu jego dotychczasowe kompetencje, czyli koordynacja wszelkich...
Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shoppermarketingową dla marki Pampers w sieci drogerii Rossmann w całej Polsce. W promocji biorą udział...
Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej rozstrzygnęło przetarg na produkcję, dostawę oraz druk nośników reklamy zewnętrznej do jesiennej kampanii reklamowej....
Sieć barów kawowych Starbucks jest jedną z firm, które dobrze sobie radzą w portalach społecznościowych - wynika z raportu firmy...
Jacob de Boer został commercial directorem BBC Worldwide odpowiedzialnym za globalne marki tego nadawcy. Jego zadaniem będzie zwiększenie udziału biznesu...
Ray Jenkin objął stanowisko activation directora odpowiedzialnego za globalne rozwiązania w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był związany z TradeDoublerem,...
Samochód Trabant, motoryzacyjna wizytówka dawnego NRD, wraca na rynek. Podczas nadchodzących targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show, które odbędą się we...
Koncern tytoniowy Philip Morris Ltd. wprowadza na rynku brytyjskim nową markę papierosów Sensation. To pierwszy launch od 2007 r., kiedy...
Z badań Online Publishers Association (OPA) wynika, że reklama internetowa jest bardziej skuteczna na stronach oferujących ekskluzywny kontent redakcyjny niż...