poniedziałek, 24 sierpnia 2009
Trudna sytuacja na rynku związana z kryzysem gospodarczym odczuwalna jest również przez firmę Mars Polska, która po podsumowaniu pierwszego półrocza...
Jeszcze w sierpniu oferta telewizji cyfrowej UPC będzie dostępna dla wszystkich mieszkańców Lubina znajdujących się w zasięgu sieci. Abonenci usługi...
Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria...
Grupa Onet.pl w ciągu najbliższych kilku miesięcy ma stworzyć struktury sprzedażowe oraz ofertę reklamową dla projektów specjalnych. Tym samym spółka...
Połączona gazeta "Dziennik Gazeta Prawna", który na rynku prawdopodobnie pojawi się w połowie września br., przejmie w monitoringu ZKDP i...
Rozpoczęła się akcja promocyjna "Załóż konto i wygraj", która zachęca do założenia konta u usługodawcy telefonii internetowej FreecoNet. Działania reklamowe...
Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...
Jesienią na antenie TVN24 zadebiutuje kilka programów. Wszystkie emitowane będą w weekendy, na żywo. Rozwijana będzie m.in. oferta publicystyczna. Jeszcze...
"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika "Polityka", będzie rozwijać wybrane dodatki do tego pisma. Poszerzona zostanie ich formuła i trafią na...
Koncern Unilever rozpoczął kampanię reklamową nowego zapachu dezodorantów Axe Instinct. Tym razem przekaz reklamowy opiera się na pikantnych doznaniach. -...
OneStep, spółka założona przez Klaudiusza Frydrycha, byłego dyr. zarządzającego Brokera FM (o jej utworzeniu pisaliśmy w DS "MMP" z 11...
Piwo Lech (Kompania Piwowarska) jako pierwszy reklamodawca wykorzystało nośniki POS TV w sieci Delikatesów Centrum. Sieć niedawno poszerzyła ofertę firmy...
Grupa Żywiec zaprosiła pięć domów mediowych do udziału w przetargu na pełną obsługę budżetu mediowego. Są to: Macroscope OMD, MediaCom,...
Dom mediowy Equinox Polska wygrał przetarg na obsługę Teatru Muzycznego "Roma". Konkurs, o którym informowaliśmy w DS "MMP" z 31...
Lighthouse Consultants zajmie się komunikacją projektu społecznego Soft Toys, elementu Inicjatywy Społecznej IKEA. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo...
Andrew Morley, wiceprezes ds. marketingu odpowiedzialny za Europę, Bliski Wschód, Afrykę, Rosję i Azję w firmie Motorola, przenosi się z...
W ramach domów mediowych GroupM w Stanach Zjednoczonych następuje konsolidacja działów odpowiedzialnych za zakup prasy. Połączenie kompetencji dotyczy agencji: Mediaedge:cia,...
Do końca września Montenapoleone, słynna ulica dzielnicy mody w Mediolanie, będzie gościła projekt "Aby powstało drzewo" zrodzony z inicjatywy władz...
W ramach kontynuacji kampanii promującej hybrydowy model Prius (patrz DS "MMP" z 23 lipca br.), który wejdzie na rynek w...