piątek, 4 września 2009
Firma bukmacherska Unibet została sponsorem tytularnym I ligi piłkarskiej (dawniej II ligi). Unibet będzie wspierał tę ligę przez najbliższe dwa...
Unilever wspiera markę Amino akcją "Amino Lotto". Jest to pierwsza od dłuższego czasu większa akcja tej marki. Konsumenci, którzy kupią...
W Kaliszu powstał pierwszy sklep planowanej sieci F1. Można w nim robić zakupy bez wysiadania z samochodu. Obiekt prowadzony jest...
Firma Cisco Systems dostarczająca m.in. rozwiązania telekomunikacyjne wesprze spółkę Aster, operatora telewizji kablowej i dostawcę usługi triple play, w rozwijaniu...
Agencja interaktywna Byss utworzyła spółkę Byss Mobile, która tworzy aplikacje dla urządzeń mobilnych, głównie iPhone'ów. Działalność Byss Mobile nie będzie...
Kanał młodzieżowy ZigZap, nadawany przez Canal Plus Cyfrowy, poszerza ofertę programową. W ramówce pojawią się nowe programy cykliczne, a na...
Na początku września ruszyła dwuetapowa kampania stołecznego Centrum Handlowego "Wola Park" związana z 7. urodzinami obiektu. W pierwszej fazie działań...
MEC Interaction, dział internetowy Mediaedge:cia, wygrał konkurs organizowany przez biuro reklamy Gadu-Gadu. Konkurs skierowany był do domów mediowych. Polegał na...
RRM, dom sprzedaży Eurozetu (Radio Zet, Chilli Zet, Planeta), zatrudnił Annę Horodecką do działu sponsoringu i akcji specjalnych. Jako event...
Agencja reklamowa Mather Communications realizuje niestandardowe projekty aktywacyjne dla Nokia Poland. Współpraca ma charakter projektowy. Szczegóły planowanych akcji nie zostały...
Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć...
Kanał tematyczny TV Biznes wprowadza nowości do swojej ramówki. Pozostaną w niej pozycje stricte branżowe, ale pojawią się także tematy...
Na polski rynek wchodzi austriacka firma Emporia Telecom, producent telefonów komórkowych przeznaczonych dla starszych osób. Dyrektorem generalnym Emporia Telecom Polska...
Z początkiem września ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej firmy IKEA z serii "Ty tu urządzisz". Działania reklamowe skierowane są głównie...
Agora uruchomiła niezależny serwis dla sobotniego dodatku kobiecego "Gazety Wyborczej" - "Wysokie Obcasy". Wortal działa pod nową domeną Wysokieobcasy.pl. Według...
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Presspubliki, wydawcy "Rzeczpospolitej", "Parkietu" i "Życia Warszawy", powołało Pawła Bienia na stanowisko prezesa spółki. Bień, dotąd wiceprezes...
Axel Springer Polska otwiera dwa kolejne regionalne biura reklamy: w Szczecinie i Bydgoszczy. Struktury będą odpowiedzialne za lokalną sprzedaż reklam...
Koncern Procter & Gamble rozbudowuje segment droższych past do wybielania zębów. Według danych firmy właśnie ta kategoria w obecnej sytuacji...
Eurobank rozpoczął intensywną kampanię reklamową w mediach promującą kredyt konsolidacyjny. Kampania pod hasłem "Jeden za wszystkie" promuje podstawowe korzyści produktu:...
Z początkiem września do struktury agencji Brain dołączył Mateusz Trojanowski. Objął stanowisko client service directora/new business directora. Trojanowski przez ostatnie...
Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi niebawem na rynek nową markę wódki premium Stock Prestige. Firma sprzedaje w Polsce brandy...
Piotr Kośmider, który od kwietnia 2007 r. do lutego 2009 pełnił funkcję managing directora w agencji McCann Erickson, prawdopodobnie rozpocznie...
Do zespołu Click House, agencji socialmediamarketingowej, dołączył Dominik Cichy. Jako managing partner będzie nadzorował realizację projektów internetowych i obsługę kluczowych...
Broker FM, właściciel: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, jednocześnie sprzedający czas reklamowy w tych stacjach, opracowuje nową strategię...
Do firmy Novem działającej w obszarze performance marketingu dołączył Michał Szynal, który objął stanowisko key account managera. Odpowiada za współpracę...
Agencja interaktywna Digital One, która w czerwcu br. po czterech latach funkcjonowania w strukturach grupy Euro RSCG Poland odłączyła się...
Mediaedge:cia wygrał przetarg mediowy Bakallandu. Przejmie obsługę od ZenithOptimedia, z którym spotkał się na short-liście. Jak przekazała Izabela Kościów, marketing...
Koncern Adidas rozpoczął niestandardową kampanię wizerunkową podkreślającą to, że firma jest oficjalnym producentem piłek Ligi Mistrzów UEFA. Przygotowane przez agencję...
Sieć firm marketing services Proximity będzie odpowiedzialna za obsługę globalnego debiutu rynkowego marki Eve z portfela Carlsberga. Jest to niskoalkoholowy...
Carolyn Carter, chief executive Grey Group EMEA, po 20 latach w sieci odchodzi ze stanowiska. Z Greyem ma się pożegnać...
Firma farmaceutyczna Pfizer zapłaci rekordową w historii amerykańskiej przestępczości karę za nielegalne praktyki marketingowe związane m.in. z lekiem przeciwbólowym Bextra....
General Motors rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową launchu modelu Opel/Vauxhall Meriva. Paneuropejski budżet tej marki zdobyła Amsterdam Worldwide. Agencja ta...
Honda wybrała agencję reklamową Grey London do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. Agencja została wybrana bez wcześniejszego przetargu. Zostanie zatrudniona...