poniedziałek, 7 września 2009
W DS "MMP" z 2 września br. błędne podaliśmy nazwę stanowiska Tomasza Nowaka, który przyszedł do agencji Peppermint, obejmując stanowisko...
Magda Kędzia rozstała się z zespołem firmy reklamy zewnętrznej Stroer. Była z nim związana od kilku lat, ostatnio pełniąc funkcję...
Cyfra Plus realizuje działania reklamowe promujące zamawianie usług oferty platformy przez SMS. Celem działań marketingowych jest zwiększenie sprzedaży poprzez call...
Marta Kuźmińska awansowała na stanowisko kierownika działu obsługi programów lojalnościowych w agencji marketingu zintegrowanego MarketShare. - Rozumiemy ograniczenia w planowaniu...
Sieć handlowa Carrefour testuje sprzedaż na aukcjach Allegro. Obecnie w serwisie można znaleźć kilkadziesiąt produktów w branży RTV. Można je...
Firma badawcza Nuq Research z Grupy IQS zakończyła kolejną edycję projektu "Świat młodych". Druga odsłona badania ukazuje aktualny obraz młodego...
Daewoo Electronics powiększa swoją ofertę chłodziarkozamrażarek, wprowadzając na polski rynek sześć nowych modeli. Marketer na razie nie planuje wsparcia reklamowego...
W tym roku Murator SA zamierza wygenerować ok. 30 proc. przychodów z działalności internetowej według danych firmy. W 2007 r....
Marka papieru toaletowego Velvet z portfolio Kimberly-Clark po raz pierwszy w Polsce reklamuje się w kinach. W wybranych multipleksach obsługiwanych...
Polkomtel SA rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty marek Plus i MixPlus pt. "Rarka Plusa", w której gra skojarzeniami z powieścią...
Mariusz Woźniczka odchodzi z ZPR. Przez ostatnich 13 lat pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Eski Łódź, działu komunikacji marketingowej i dyrektora operacyjnego grupy...
Spółka Lotos Paliwa rozpoczyna kampanię reklamową paliw Dynamic. Spot telewizyjny nawiązuje do kampanii wizerunkowej Dynamica prowadzonej wiosną 2007 r. Paliwa...
Agata Dyląg, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet, odchodzi z Eurozetu. Na stanowisku pozostanie do czasu znalezienia jej następcy....
OKT Polska, producent artykułów AGD z tworzywa sztucznego, wprowadza do sprzedaży linię produktów dla niemowląt i dzieci na licencji Disneya....
Rafał Kiełtyka objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w spółce KPI Sports Cars, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Porsche na...
OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect wspierające planowanie kampanii telewizyjnych. Powstało ono w wyniku opracowania wyników projektu ekonometrycznego, w którym...
Axel Springer Polska startuje z nowym serwisem motoryzacyjnym Autoporadnik.pl. Będzie to witryna poradnikowa redagowana przez internautów i ekspertów. Na stronach...
ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...
Po pięciu latach do studia produkcyjnego The Chimney Pot wraca Jacek Skrobisz, specjalista od efektów specjalnych i działań online. Dołącza...
Kulczyk Tradex rozpoczęło kampanię launchową nowego, odmienionego Volkswagena Polo. Realizowane pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" działania mają podkreślić...
New Age Media (NAM), dom sprzedaży reklamy kinowej, w ostatnim kwartale br. wyemituje po raz pierwszy spot kinowy w formacie...
Krzysztof Sobieszek, menedżer w dziale Invention (wcześniej interactive media manager), rozstaje się z domem mediowym Mindshare Polska. Pracował w nim...
Agencja Firstlevel specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) rozpoczęła współpracę z firmą Sodexo Pass Polska. Agencja przeprowadzi kampanię w...
We wrześniu br. rozpoczęła się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu, produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA suplementu...
Filip Gębski objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej Koledzy. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Testardo (przez dwa...
Agencja Ideacto z grupy Divante i firma Gemius SA rozpoczęły współpracę z PKO BP w zakresie realizacji badań internetowych. Strony...
Pernod Ricard zwiększył wydatki reklamowe w ostatnim roku fiskalnym aż o 22 proc. Osiągnęły poziom 1,2 mld euro. Wydatki liczone jako...
Unilever stawia na rynki rozwijające się - stwierdził Harish Manwani, prezes koncernu w regionie Azji, Afryki i Europy Wschodniej. W...
Agencja reklamowa DDB Brasil została zmuszona do przeprosin, kiedy okazało się, że to ona przygotowała kontrowersyjną reklamę dla WWF wykorzystującą...
Firma Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, wprowadza do komunikacji hasło reklamowe Grupy Sony - "Make.believe". Firma chce w ten sposób...