piątek, 18 września 2009
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna akcję pod hasłem "Wielka Loteria Plusa", w której nagrodami są: 1 mln zł, 11...
Europejska sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sprzedaży o powierzchni ponad 2,6 tys. mkw. firma...
Na tegoroczną edycję konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepsze kampanie public relations organizowanego przez Związek Firm Public Relations zgłoszono 131...
GfK Polonia wprowadza do portfela produktów badania EMO Sensor. To metodologia pomiaru emocjonalnych reakcji konsumentów na kampanie marketingowe. Ma pomóc...
Śląska Telewizja Regionalna TVS oraz niemiecka płatna telewizja Romance TV podpisały umowę o współpracy programowej. Na jej mocy w każdą...
Great Open House zrealizował pierwszy projekt zgodny z nowym pozycjonowaniem agencji - customer intelligence. Projekt jest związany z wprowadzeniem napoju...
Ukraiński oddział polskiej firmy marketing services MarketShare odpowiada za całościową realizację kampanii wizerunkowej PZU na Ukrainie. Najważniejszym zadaniem projektu jest...
Zelmer, producent sprzętu AGD, planuje na jesień ogólnopolską kampanię reklamową. W połowie października br. w największych stacjach TV ruszy kampania...
Justyna Mazur, account director w ZenithOptimedia, rozstaje się z agencją. Z ZenithOpitmedia jest związana od 2002 roku, czyli od początku...
Portal Wirtualna Polska w najbliższym czasie uruchomi biuro sprzedaży we Wrocławiu. To kolejne biuro regionalne portalu, które ma zwiększyć penetrację...
Grupa Żywiec rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową marki Strong. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong. Działania...
Spółdzielnia Mleczarska "Spomlek" z Radzynia Podlaskiego za dwa miesiące planuje zmianę szaty graficznej wszystkich produktów ze swojego portfolio. Za ich...
Gabriela Kozicka i Anna Truszkowska dołączyły do biura reklamy Infor Biznes, wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej". Obie ostatnio związane były z...
Biuro reklamy portalu Onet.pl przygotowało promocję najbardziej prestiżowych produktów oferowanych na stronie głównej portalu, takich jak: OnetImpact Max, OnetImpact, linków...
Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Adv.pl SA, grupą kapitałową wyspecjalizowanych firm działających w obszarze nowych mediów oraz innowacyjnych rozwiązań...
Sieć handlowa Real przeprowadzi w 2010 r. remodeling 13 marketów. Sieć przebudowała swój flagowy sklep na warszawskim Ursynowie (jest to...
Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP...
Firma Eniro Polska rozpoczęła pierwszą kampanią telewizyjną swojej usługi - numeru informacyjnego 118 118. Do końca września w TVP1 i...
Telewizja Polska pracuje nad kolejnym kanałem tematycznym. Nadawca publiczny myśli o uruchomieniu młodzieżowego kanału edukacyjnego. Prawdopodobnie stacja będzie się nazywać...
Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w stacji filmowej Universal Channel. Sprzedaż rozpocznie się 1 października...
W odniesieniu do informacji z DS "MMP" z 10 października br. ("Open Finance wybiera Team One") agencja wyjaśnia, iż z...
Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych, w tym telewizji kablowej, rozpoczyna kampanię promującą usługę VoD (wideo na żądanie). Działania obejmą swoim zasięgiem:...
Piotr Woźniak, do niedawna pełniący obowiązki prezesa zarządu, rozstaje się z firmą Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF). Powodem jego odejścia są...
Agencja Fabryka Pomysłów przygotowała kreację do kampanii reklamowej konkursu "Eureko - Akademia Przyszłości". Agencja została wyłoniona w drodze przetargu, w...
Agencja ATW Communications wygrała przetarg na obsługę PR obchodów 250-lecia istnienia marki Guinness. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i...
Sony Europe wybrało pięć agencji reklamowych - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i dotychczasową Fallon, na tzw. krótką listę...
Telewizja CNBC i "Financial Times" rozpoczęły siódmą edycję konkursu dla europejskich liderów w biznesie (European Business Leaders Awards - EBLA)....
Sieć G2 należąca do holdingu WPP Group obsadziła stanowisko global planning communications directora. Został nim Jim Taylor, wcześniej zajmujący się...
Kraft Foods rozpoczęła w Europie rozmowy z agencjami reklamowymi na temat obsługi reklamowej w regionie. Chce zreorganizować współpracę z dotychczasowymi...
Rupert Murdoch zamierza wprowadzić opłaty za kontent "The Wall Street Journal" pobierany przez urządzenia mobilne. Opłaty zostaną wprowadzone w ciągu...
Administracja USA rozważaja opodatkowanie napojów gazowanych. Propozycję taką, obecnie rozpatrywaną przez ekipę Baracka Obamy, wysunęły środowiska akademickie związane z uniwersytetami...