poniedziałek, 21 września 2009
Nowym p.o. prezesa TVP został Bogusław Szwedo. Rada nadzorcza wymieniła cały dotychczasowy zarząd TVP. Odwołany p.o. prezes Piotr Farfał nie...
NewCast, wyspecjalizowana w niestandardowej komunikacji komórka ZenithOptimedia, na I kwartał 2010 roku planuje start dużego projektu branded entertainment. Jak mówi...
Agencja reklamowa 4Frame wsparła relaunch jogurtu Zakręcony Mix z portfolio Danone. Agencja zaprojektowała nowe opakowanie produktu z okazji powrotu na...
Piotr Zaremba, jeden z czołowych komentatorów "Dziennika" (obecnie "Dziennika Gazety Prawnej"), od października będzie komentatorem dziennika "Polska". Zaremba od 1991...
Do działu sprzedaży internetowej Polsat Media dołączył Adam Pachla, obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. sprzedaży. W strukturze działu będzie odpowiedzialny...
Jury tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nominowało zgłoszone na short-listę. Szanse na nagrody mają 32 prace zgłoszone przez agencje...
Burda Media Polska w tym roku zrezygnowała z gali, podczas której wręczane były nagrody w konkursie Elle Style Awards. Powodami...
Michał Kobierzewski, dotychczas dyrektor kreatywny agencji OS3 Multimedia, objął stanowisko creative group heada w agencji Artegence. Odpowiada za pracę jednego...
Biuro reklamy Polskapresse, wydawcy "Polski", wprowadziło do oferty pierwsze rozwiązania pakietowe. O planach uruchomienia sprzedaży pakietów informowaliśmy w DS "MMP"...
Agencja Reklamowa "Cumulus" przygotowała na zlecenie spółki Meble Black Red White kampanię reklamową pt. "7 dni w tygodniu". Celem realizowanych...
Polsat Cafe, kanał kierowany do kobiet, wprowadza do jesiennej ramówki trzy nowości. Paulina Młynarska będzie mieć autorski program "Męski punkt...
Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych, w której wystąpi znany polski zespół Zakopower. Część zdjęć do reklamy telewizyjnej...
Firma odzieżowa Bytom SA wygrała przetarg na zaprojektowanie, przygotowanie i dostarczenie oficjalnych strojów dla działaczy UEFA (Europejskiej Unii Piłkarskiej) na...
Nestle prowadzi kampanię reklamową marki Gerber. Są to działania wspierające wszystkie produkty z portfolio tej marki, w tym nową linię...
Polkomtel, operator sieci Plus, rozpoczyna dzisiaj loterię SMS-ową pod hasłem "Wielka Loteria Plusa" (o akcji i jej wsparciu reklamowym informowaliśmy...
Rozpoczyna się kampania proszków E (PZ Cussons) promująca nową odsłonę marki z punktu widzenia formuły i opakowania. Kampania ma charakter...
Agencja Aliganza Fashion będzie odpowiedzialna za komunikację reklamową i PR-ową francuskiego producenta biżuterii Agatha Paris. Klient został pozyskany bez przetargu....
Robert Steleżak, dotychczasowy trade marketing manager w P4, operatorze sieci komórkowej Play, w październiku br. przejdzie do Kaufland Polska, gdzie...
Canal Plus Cyfrowy startuje z kampanią promocyjną platformy Cyfra Plus. Działania połączone są z promocją cenową. Kampania ma m.in. wzmocnić...
Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę z Chello Central Europe i Chello Zone. Agencja...
Marka Côte d'Or należąca do Kraft Foods poszerza portfolio. We wrześniu br. pojawią się nowe produkty - tabliczki Spécialités będącej...
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło wyniki przetargu na zaplanowanie, przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej na temat Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka....
Google uruchomiło projekt DoubleClick AdExchange i tym samym zaczyna konkurować na rynku reklamy typu display. DoubleClick AdExchange to rodzaj platformy...
Marka Google odnotowała największy wzrost wartości spośród wszystkich marek uwzględnionych w tegorocznym rankingu Interbrand's Top 100. Jej wartość w porównaniu...
Luksusowa marka odzieżowa Burberry uruchomiła internetowy serwis społecznościowy. Serwis dostępny jest pod adresem Artofthetrench.com. Na jego stronach pojawi się m.in....
Rita Broe, która dotychczas kierowała marketingiem MasterCard w Wielkiej Brytanii i Irlandii, awansowała na szefa marketingu w regionie całej Europy....
PepsiCo realizuje projekt, w którym szuka idei kreatywnych dla marki Pepsi Max wśród internautów. Do konkursu można zgłaszać propozycje 90-sekundowych...
Russ Klein odpowiedzialny za marketing sieci restauracji fast food Burger King czasowo nie będzie pełnił swojej funkcji. Firma tłumaczy to...