środa, 30 września 2009
Jak podaje portal Gazeta.pl, Grzegorz Hajdarowicz, biznesmen z krakowskim rodowodem zajmujący się m.in. produkcją filmową, najprawdopodobniej odkupi od wydawnictwa Multico-Press...
Wizz Air, tania linia lotnicza (drugi po PLL LOT przewoźnik w Polsce), udostępniła możliwość umieszczania reklam na pokładach swoich samolotów....
Mercedes-Benz Polska prowadzi kampanię reklamową samochodów dostawczych Vito i Sprinter pod hasłem "Strzał w 11". Działania te mają zachęcić klientów...
Procter & Gamble wspiera markę Herbal Esscences akcją shoppermarketingową. Projekt przygotowała agencja interaktywna Hypermedia. Głównym celem akcji jest poinformowanie o...
Agros Nova w aktualnej telewizyjnej i internetowej kampanii Minerado pod hasłem "Sprawdź, co pijesz!" porównuje swój produkt z konkurencyjnym Caprio....
Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....
Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...
Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne działająca na rynku yellow pages i Grupa Integer.pl SA, właściciel niezależnego operatora pocztowego InPost Nowoczesna...
Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...
Biuro Reklamy TVP nie zrezygnuje w przyszłym roku z oferty tzw. tunelu cennikowego, który w zamian za szczegółowe deklaracje wydatków...
GfK Polonia nawiązała współpracę z firmą PR-eventową Quality & Co. Umowa między firmami dotyczy szeregu działań obejmujących wsparcie działu PR...
Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod...
W październiku rozpocznie się promocja konsumencka bananów marki Chiquita (Chiquita Poland), w której główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Kostaryki...
CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi na rynek białych win musujących. Nowy produkt Carlo Rossi White Sparkling będzie miał premierę...
Specjalizująca się w produkcjach 3D i animacjach komputerowych spółka SoDigital zmieniła nazwę na SoInteractive, a jej prezesem został główny udziałowiec...
Na najbliższą edycję słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum z Polski zostało wysłanych 169 prac (dla porównania rok temu Polacy nadesłali...
BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego, wykorzystując wizerunki trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny...
Firma Krynica Zdrój Sp. z o.o., właściciel takich marek, jak: Frugo, Smakuś i Krynica Zdrój, została postawiona w stan upadłości....
We wrześniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyli Kalicińscy.com. Jest to agencja marketingu zintegrowanego w obrębie nowoczesnych technologii....
Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...
ASA, polska firma farmaceutyczna, przeniosła budżet mediowy z U2 Media do Equinox Polska. Oznacza to powrót po roku do portfolio...
Firma Sante, producent żywności funkcjonalnej, rozpoczęła drugi etap przetargu na wybór agencji reklamowej (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z...
Renault planuje na I kwartał przyszłego roku start silnej kampanii reklamowej przygotowywanej przez agencję reklamową Publicis. Działania będą ściśle związane...
Użytkownicy serwisu mikroblogowego Twitter w większym stopniu interesują się markami reklamowanymi w internecie niż użytkownicy innych projektów społecznościowych - wynika...
Według analityków wartość światowego rynku aplikacji mobilnych (na telefony komórkowe i urządzenia przenośne) wzrośnie z obecnych 4,66 mld dol. do...
Procter & Gamble od przyszłego roku rozpocznie swój największy w historii projekt ekologiczny. Marketer planuje, że do 30 mln amerykańskich...
Michael Tchao objął stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za product marketing w firmie Apple. Wcześniej pracował jako general manager w Nike+ i...