piątek, 6 listopada 2009
Kompania Piwowarska nie potwierdza pojawiających się ostatnio na rynku informacji o zakupie linii do butelkowania piwa w plastikowe opakowania PET....
Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...
Z początkiem listopada br. do zespołu agencji Brightness Creative Studio dołączyła Monika Czerska. Objęła stanowisko dyrektora zarządzającego, przejmując obowiązki od...
TVN uruchamia własną agencję prasowo-telewizyjną. Agencja działać będzie pod nazwą TVN News and Services Agency. Projekt ruszy 9 listopada br....
Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...
Artur Kotowski za kilka tygodni rozstanie się z funkcją szefa marketingu Berlin-Chemie Menarini Polska. Pracował dla tej firmy farmaceutycznej od...
Skoda Auto Polska rozpoczęła kolejny etap kampanii programu rekomendacyjnego "Wiesz, co dobre". Na platformie telewizji N umieszczona została specjalna zakładka...
Katarzyna Nowicka została dyrektorem ds. zarządzania marką w firmie Ochnik, producencie odzieży skórzanej. Będzie odpowiadała za przygotowanie oraz wdrożenie strategii...
Firma Candia wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla dzieci i młodzieży - mleko półtłuste w opakowaniu z wizerunkami bohaterów...
Na święta Bożego Narodzenia Wedel przygotował specjalną ofertę, m.in. czekolady luksusowe: mleczną z prażonymi migdałami, z całymi orzechami, a także...
Firma Nestlé wprowadziła nowość - pełnoziarnisty wafelek Princessa Vitale, który dostarcza ważnego w diecie błonnika. Na opakowaniu wafla został umieszczony...
Departament Edukacji Ekologicznej Ministerstwa Środowiska zaprosił 20 agencji reklamowych do przeglądu ofert. Wybierana jest agencja do realizacji ogólnopolskiej kampanii mającej...
Agencja TBWA/PR nawiązała współpracę z firmą Esselte specjalizującą się w dziedzinie zarządzania dokumentami i wiodącym producentem artykułów biurowych. Umowa obejmuje...
Włoska marka kawy Illy rzuca wyzwanie Starbucksowi w USA. Firma podpisała umowy z 30 niezależnymi kawiarniami, które będą teraz sprzedawać...
Producent opon Pirelli będzie ponownie obsługiwany przez sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) w skali całego świata. Marketer rozstał...
EasyJet szuka domu mediowego do obsługi swojego europejskiego budżetu. Jego wartość szacowana jest na 30 mln funtów. Obecnie budżet ten...
Martin Sorrell, chief executive WPP Group, uważa, że niedostateczny poziom inwestycji w usługi online wynika ze zbyt podeszłego wieku decydentów...
Firma Volvo prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Europie. Chodzi o całe portfolio firmy - poza samochodami osobowymi. Zwycięska...
Kolejne załogi Formuły 1 mogą mieć problem ze sponsorami. Japoński koncern samochodowy Toyota ogłosił, że wycofa się ze sponsorowania Formuły...