poniedziałek, 16 listopada 2009
Wydawnictwo Bonnier Business nie negocjuje z właścicielami AWR "Wprost" na temat przejęcia tygodnika "Wprost". Jak przekazał Arkadiusz Dawid, prezes zarządu...
Internet Group podała wyniki finansowe za trzy kwartały. Przychody grupy od stycznia do września 2009 r. wyniosły 150,5 mln zł,...
Promocja McDonald's związana z wprowadzeniem dwóch kanapek New York Beef Classic i Hollywood Crispy Chicken wsparta jest nietypową kampanią wirusową....
Grupa Money utworzyła spółkę i sieć reklamową Business Ad Network. Na razie oferuje ona powierzchnie reklamowe na kilkunastu serwisach biznesowych...
Na całostronicowych reklamach m.in. w "Dzienniku Gazecie Prawnej" i "Rzeczpospolitej" ukazał się w piątek 13 listopada apel o uwolnienie Marcina...
Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach firmy SearchLab, która należy do Agory SA, dołączył key account manager Maciej Jastrzębski. W...
Polkomtel, operator m.in. sieci komórkowej 36,6, rozpoczął jej nową kampanię reklamową, w której występuje ikona marki - "superbohater" TurboDymoMan (marketer...
Polskie wydawnictwa custom publishing zdobyły w tegorocznej edycji konkursu Pearl Awards 2009 cztery nagrody. Novimedia CP zdobyła złoto za e-newsletter...
Hasbro, producent gier i zabawek (m.in. "Monopoly", "Zgadnij kto to"), wspiera kampanią internetową grę planszową "Ryzyko". W ramach www.zgrajmysie.pl, strony...
High Point Television, dział firmy High Point Media Group specjalizujący się w dystrybucji produkcji telewizyjnych, zajmie się rozpowszechnianiem na rynkach...
Majonez Kielecki (WSP "Społem") planuje kampanię telewizyjną nawiązującą do 50-lecia marki. Kampania ruszy w grudniu, firma nie ujawnia, z jakimi...
Po Playu (patrz DS "MMP" z 12 listopada br.) kolejni operatorzy komórkowi ruszają ze świątecznymi promocjami. W piątek 13 listopada...
Levente Malnay 1 grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Chello Central Europe. Będzie nadzorował biznes Chello również w Polsce. Stanowisko...
Pod hasłem "Esencja radia" ruszyła kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia. Hasło to ma podkreślić wysoką jakość oferty programowej radiowej...
Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...
Do zespołu agencji Headz Marketing Partner, agencji OOH, dołączyły dwie nowe osoby. Wioleta Wiater jako specjalista ds. sprzedaży odpowiada za...
Firma Technolux, częstochowski producent lamp do wnętrz mieszkalnych i obiektów publicznych, podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z...
Komenda Główna Policji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz PZU powierzyły agencji BBDO Warszawa realizację kolejnego etapu kampanii dotyczącej bezpieczeństwa...
Boehringer Ingelheim, firma farmaceutyczna, w Polsce ma być nadal obsługiwana przez Universal McCann, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Mimo zwycięstwa sieci Mindshare...
Pięć ofert złożono w przetargu Polskiego Stowarzyszenia Producentów Bydła Mięsnego na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej wołowiny (patrz DS...
Spółka TV Media z Olsztyna wyprodukuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej trzy filmy reklamowe i jeden spot. To wynik wygranego przetargu,...
Firma Iconix, zajmująca się licencjami, jest wśród potencjalnych zainteresowanych zakupem Playboy Enterprises, imperium Hugh Hefnera. Nabywca przejmie zarówno projekty wydawnicze,...
Firma IKEA, szwedzki producent mebli, wybrała w przetargu Mediaedge:cia (WPP Group) do obsługi budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych. Jego wielkość...
Graham Duff przestał kierować siecią firm doradztwa strategicznego Mediabrands w regionie EMEA będących częścią holdingu komunikacyjnego Interpublic. Duff pełnił swoją...
Millennium Imports, oddział odpowiadający za marki alkoholowe wódek i rumów koncernu LVHM z Nowego Jorku, wybrał agencję Arnell do obsługi...
Największy na świecie detalista elektroniki - amerykański Best Buy - wchodzi do Europy. Na początek otworzy sklepy w Wielkiej Brytanii,...