piątek, 27 listopada 2009
W konkursie Złote Spinacze 2009 oceniającym najlepsze projekty PR w Polsce nagrodzono 18 kampanii. Trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Imago...
Dom mediowy MediaCom Warszawa będzie współpracował z firmą badawczą CMR (Centrum Monitorowania Rynku). Współpraca obejmuje wykorzystanie dwóch produktów CMR -...
Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefony Satio, Aino i Yari z nowej kategorii Entertainment Unlimited. Za adaptację globalnej...
Karolina Janczyk została menedżerem produktów Book24.pl i Prasa24.pl w pionie internet Polskapresse. To nowe stanowisko w grupie. Janczyk przez 9...
Agencja DotPR rozpoczęła współpracę z HBO Polska. Współpraca obejmuje PR internetowy oraz doradztwo w pozostałych działaniach komunikacyjnych w internecie. Głównym...
Nestle wprowadza na rynek nowy ekspres Nescafe Dolce Gusto - Melody 2, a na święta oferowana jest także jego limitowana...
Ireneusz Sudnik, ostatnio związany z Hoop Polska, został dyrektorem generalnym Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris". Dotychczas obowiązki te pełnił Henryk...
Nike Poland kończy projekt Ścieżek Biegowych, który realizował od kilku lat. Była to jedna z form promocji biegania wśród Polaków....
Daria Puczyńska, dotychczas pracująca jako account executive, awansowała w strukturze Great Open House. Obecnie zajmuje stanowisko senior account executive. Z...
Na mocy umowy pomiędzy spółką Cyfrowy Polsat SA i Eurosport SA do oferty programowej platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat dołącza Eurosport...
Tomasz Rupniewski, ostatnio interactive director Ogilvy Interactive, dołączył do agencji Click5 jako account director i odpowiada za rozwój warszawskiego biura...
Polski Dom Mediowy (patrz wczorajszy DS "MMP") zrzeszający lokalne agencje mediowe dąży do uzyskania podstawowych warunków handlowych na poziomie tych,...
Do agencji Byss.pl dołączył Paweł Schedler, który został drugim - obok Radosława Dąbrowskiego - dyrektorem kreatywnym firmy. Dotychczas Schedler był...
Do Polski wchodzi luksusowa marka wnętrzarska Baxter. Produkty tej firmy pojawią się na rynku na początku grudnia br. W Polsce...
Firma AmRest pozbędzie się marek restauracji FreshPoint i Rodeo Drive. Najprawdopodobniej zostaną one oddane w zarządzanie obecnym menedżerom tych brandów,...
Polskie Linie Lotnicze LOT zapowiadają intensyfikację działań marketingowych mających prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Głównym biznesem pozostanie sprzedaż biletów na połączenia...
Unilever Polska wprowadził na rynek limitowaną edycję Gorącego Kubka Knorr. Do zestawów zawierających po 6 opakowań barszczu czerwonego, rosołu z...
Grupa Żywiec, producent takich marek piwa, jak: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru...
ZenithOptimedia będzie obsługiwał PKN Orlen. Po przetargu rozpoczętym w lutym br. koncern zdecydował się na przesunięcie budżetu ze Starcomu, który...
Sarantis Polska szuka agencji, która zrealizuje telewizyjny spot reklamowy dotyczący marki Jan Niezbędny. Brief reklamowy rozesłano do kilku agencji reklamowych,...
Agencja Endorfina Events wygrała przetarg Inter IKEA Centre Polska SA na realizację otwarcia Centrum Handlowego "Port Łódź". Obsługa dotyczy komunikacji...
Tesco wybiera dom mediowy w przetargu. Uczestniczy w nim m.in. MediaCom Warszawa, agencja obsługująca od kilku lat tego klienta. Budżet...
Wbrew zapowiedziom Wojciecha Szpila, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym SA, planowane na połowę listopada (patrz DS "MMP"...
Najwięksi detaliści amerykańscy, m.in. Best Buy, Wal-Mart i JCPenney, zamierzają wzmocnić wykorzystanie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, do promocji swoich...
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla spółki BBC Worldwide (komercyjne ramię BBC). W finałowej...
Carat i Group M odpadły z przetargu mediowego na europejski budżet firmy Lactalis oferującej produkty mleczne. Budżet ten wart jest...
Wydatki na mobile będą rosły globalnie w tempie ponad 40 proc. rocznie - wynika z prognozy firmy Berg Insight. Ma...
Organizacja turystyczna Cyprus Tourism Organisation prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego i mediowego w Europie. Jego wartość szacuje się na...
Rząd Chińskiej Republiki Ludowej rozpoczął globalną kampanię reklamową, która ma poprawić reputację produktów wyprodukowanych w Chinach. Telewizyjna kampania reklamowa, którą...