piątek, 4 grudnia 2009
Grupa Onet.pl SA wprowadziła do oferty portalu Onet.pl retargeting e-mailingu. Usługa umożliwia ponowną identyfikację tych posiadaczy skrzynek pocztowych, którzy zetknęli...
W ramach nowego projektu komunikacyjnego na stronie www.obrusosciagacze.pl marka Persil (portfolio Henkel Polska) prezentuje nową grę online. Ma ona komunikować...
Pod hasłem "Magiczne królestwo prezentów" prowadzona jest międzynarodowa świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów dla najmłodszych Smyk. Strategię komunikacji oraz kreację...
Koncern Unilever rozważa wprowadzenie marki Dove Men na polski rynek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Linia kosmetyków dla mężczyzn Unilevera pojawiła...
ING Bank Śląski przygotował kampanię reklamową wykorzystującą zintegrowane działania w telewizji, radiu oraz internecie. Celem akcji jest zachęcenie do założenia...
Elwira Skwarczyńska dołączyła do działu handlowego zajmującego się sprzedażą czasu reklamowego kanałów Grupy Polsat. Objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży...
Bank BGŻ poszerzył swoją ofertę o konto Plan Senior przygotowane z myślą o osobach starszych. Konto ma wiele udogodnień zaprojektowanych...
Telewizja TVN zakończyła emisję jedynej nowości w swojej jesiennej ramówce - serialu "Naznaczony". Według AGB Nielsen Media Research AMR (średnia...
Firma producencka Rochstar w najbliższym czasie wyodrębni w swojej strukturze dział, który będzie specjalizował się w projektach reklamowych. - Chcemy...
Sieć sklepów Intersport we współpracy z marką odzieżową The North Face rozpoczęły kampanię wizerunkowo- sprzedażową. Jest to pierwsza kampania telewizyjna...
Firma ARBOmedia Polska uruchomiła w Czechach biuro Behavii, czyli sieci reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Kieruje nim Petr Dobroslavek pracujący dotychczas...
Marcin Godlewski, który od maja br. pracował w agencji reklamowej DSK (patrz DS "MMP" z 27 kwietnia br.) jako client...
Laboratorium reklamy Clos Brothers przygotowało ogólnopolską kampanię wyprzedażową dla Toyota Motor Poland. Działania promują wyprzedaż kolekcji z rocznika 2009. Kampania...
Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, założyła własną agencję Swoboda PR. Nadal będzie współpracować...
Do zespołu POS Media Poland, firmy z branży reklamy in-store, dołączyła Agata Maj-Olszewska, która objęła stanowisko sales managera. Wcześniej pracowała...
Wirtualna Polska SA wprowadziła do oferty reklamowej portalu pakiet WPPremium. Oferta jest skierowana do klientów chcących się wyróżnić poprzez jakość...
TVN International, kanał Grupy TVN kierowany przede wszystkim do Polaków mieszkających poza granicami kraju, został włączony do oferty francuskiego operatora...
Telewizja Polsat nabyła prawa do pokazywania piłkarskich rozgrywek I ligi ukraińskiej Premier Liha oraz futbolu amerykańskiego - ligi NFL. Mecze...
Grupa Lotos ruszyła z akcją promocyjną swojego nowego produktu paliwa premium Dynamic. Paliwo zostało specjalnie dopasowane do zimowych warunków. Wsparciem...
Media Direction OMD będzie obsługiwał budżet mediowy Polkomtela, operatora m.in. marek: Plus, Simplus, 36,6. Trwający od kilku miesięcy przetarg koordynował...
P4, operator sieci komórkowej Play, zakończył przegląd agencji kreatywnych i zdecydował o dalszej współpracy z dotychczasowymi agencjami, czyli Change Communications...
FM Bank za kilka tygodni ma rozstrzygnąć konkursy na wybór agencji reklamowej i domu mediowego. Wybrani partnerzy obsłużą launch FM...
Z pięciu agencji reklamowych zaproszonych przez telewizję Polsat na short-liście pozostały już tylko dwie - TBWA i Brain - dowiedzieliśmy...
Agencja reklamowa Brain zwyciężyła w przetargu rozpisanym przez CH Renoma z Wrocławia. Do zadań agencji należą przygotowywanie działań ATL, a...
Agencja reklamowa Mother będzie obsługiwać kampanię olimpijską Coca-Coli w 2012 r. Przekazanie budżetu odbyło się bez przetargu. W pracach wezmą...
Agencje Glue London i BBH Labs przygotują globalną strategię komunikacji i kreację kampanii reklamowej dla marki Chrome, przeglądarki koncernu Google....
Disney zwiększy inwestycje w produkcję telewizyjną nowych programów w Europie. Pięć nowych pozycji programowych ma się pojawić w portfolio kanałów...
Kierownictwo Publicis Groupe zapowiedziało połączenie sieci agencyjnych Digitas i niedawno przejętej Razorfish operującej na 20 rynkach oprócz Stanów Zjednoczonych. Zarządzanie...
Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....
Francuski koncern Peugeot Citroen (PSA) rozmawia z Mitsubishi Motors o strategicznym partnerstwie. Możliwe jest przejęcie przez PSA nawet 50 proc....
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do WPP Group poinformowała, że zwolni 90 pracowników w regionie Ameryki Północnej. To ok....