piątek, 11 grudnia 2009
Sieć handlowa Żabka otworzy w 2010 r. 250 placówek. W tym roku liczba sklepów powiększyła się o 200 i łącznie przekroczyła...
Nestle Polska rozważy wprowadzenie słodyczy fair trade. Koncern globalnie rozpoczął realizację programu pod nazwą Coca Plan, który zakłada inwestycję 110...
Spółka 4fun Media SA, nadawca 4fun.tv, uruchomi drugi kanał muzyczny - Rebel.tv. Zawartość programową stanowić będą w głównej mierze wideoklipy...
Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w strukturze reklamy pism luksusowych. W miejsce dotychczas działających działów reklamy pism luksusowych ("Twój Styl", "Pani",...
Edipresse Polska przygotowuje się do relaunchu dwutygodnika "Viva!", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że są one prowadzone pod...
Polska Grupa Energetyczna (PGE) będzie sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku budowanego na mistrzostwa piłkarskie Euro 2012. Za prawa do nazwy...
IDMnet uruchomi dział pośredniczący w planowaniu i zakupie internetu. Kompletuje właśnie jego skład, od stycznia ruszy z usługą. Działalność brokerską...
Burda Media Polska i redakcja magazynu "Chip" zapewniają, że zdjęcia, które ukazały się w piśmie w sekcji Cybekryminalni, nie są...
Agencja DSK po wygranym przetargu zrealizowała kampanię reklamową dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nie udało nam się ustalić wczoraj, jakie...
Totalizator Sportowy może rozpocząć zakup kampanii w internecie przez ClickAd, spółkę brokerską, z którą wiąże się Maciej Teliszewski. Tak wynika...
Monika Sosnowska pełniąca w DSK funkcję account directora przejmuje w agencji obowiązki Marcina Godlewskiego, client service directora, który rozstał się...
Grupa Allegro (QXL Poland) planuje szerszą współpracę z portalem społecznościowym Facebook. Przedstawiciele Allegro nie zdradzają szczegółów, ale informują, że pierwsze...
Nestlé wprowadza na rynek nową odsłonę marki Princessa - Princessa CarmeLove. Produkt od serii Princessa odróżnia okrągły kształt. Za sprawą...
Agencja Primum Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Wonderbox Pologne oferującą pakiety prezentowe z wyborem różnorodnych atrakcji tematycznie dostosowanych do...
Agencja PR Edelman Polska zrealizuje kampanię "Choice" Coca-Coli. Powierzenie tego budżetu odbyło się w wyniku przetargu, nazw innych agencji nie...
Coca-Cola Poland Services zakończyła przetarg, którego celem był wybór nowej agencji do reklamowej obsługi napoju energetycznego Burn (o przetargu pisaliśmy...
Macroscope OMD pokonał MediaCom Warszawa w finale przetargu Grupy Żywiec. Wcześniej z rozgrywki odpadły: Mindshare Polska, Universal McCann i ZenithOptimedia...
Axel Springer zaczął wprowadzać opłaty za niektóre treści dostępne w sieci. Takie rozwiązania zostaną wprowadzone m.in. dla użytkowników iPhone'ów. W...
Europejskie nastolatki spędzają więcej czasu przed telewizorem niż w internecie - wynika z badania Forrester. W badaniu wzięło udział 1,4...
Producent odzieży sportowej Adidas rozpoczyna kampanię reklamową, która ma wzbudzić jak największe zainteresowanie nową kolekcją butów inspirowanych filmami science fiction...
Wydawnictwo Bauer podpisało umowę o współpracy z Tremor Media, globalną siecią reklamy wideo. Tremor Media będzie sprzedawała dla Bauera w:...
Producent olejów samochodowych Castrol postanowił wykorzystać wizerunek byłych piłkarzy londyńskiego Arsenalu w działaniach wirusowych. Projekt komunikacyjny jest związany ze sponsoringiem...