wtorek, 5 stycznia 2010
Dziecięca Eskorta będzie najważniejszym projektem marketingowym McDonlad's Polska związanym z mundialem w RPA. Chodzi o konkurs, w którym zostanie wyłoniona...
Większość wydawców i specjalistów rynku wydawniczego oczekuje, że objęcie przez Marka Sowę stanowiska prezesa Axel Springer Polska pociągnie za sobą...
Polbank EFG, polski oddział greckiego EFG Eurobank Ergasias, rozpoczyna miesięczną kampanię telewizyjną, w której promuje pożyczki (kredyty) gotówkowe. Bank przygotował...
Artur Noga-Bogomilski, dotychczasowy dyrektor rozwoju biznesu GfK Polonia, został w tej firmie dyrektorem działu custom research i będzie się zajmował...
Chello Central Europe ma dyrektora zarządzającego. To nowe stanowisko w strukturze firmy objął Levente Malnay. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie...
Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu Polbank EFG (polskiego oddziału greckiego EFG Eurobank Ergasias), który kierował marketingiem banku od początku jego działalności,...
Joanna Korzeniewska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w firmie doradztwa marketingowego Accreo Taxand. Będzie zajmować się realizacją polityki...
Wydawnictwo Bauer złożyło do sądu wniosek o udzielenie zabezpieczenia swoich roszczeń przeciwko Romanowi Oraczewskiemu, właścicielowi Oficyny Wydawniczej "Press Media". Zdaniem...
Agencja public relations Guarana Communications wprowadziła narzędzie PRAD (skrót od: public relations i advertising) - autorski pakiet doradczy dla firm...
Komitet Badań Radiowych zakończył ponadczteroletnią współpracę z agencją Primoloko/Black & White PR w zakresie obsługi public relations. Obecnie za działania...
Barbara Ożóg objęła stanowisko marketing & sales managera międzynarodowej sieci restauracji Vapiano Polska. Zajmie się koordynacją działań dotyczących marketingu, PR...
Według AGB Nielsen Media Research w całym roku 2009 wszystkie cztery największe stacje telewizyjne traciły udziały w rynku widowni. SHR...
Marek Martin, niezależny konsultant, został doradcą zarządu towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 w dziedzinie marketingu. Link4, prekursor na naszym rynku w zakresie...
Na początku stycznia pod hasłem "Carex. Usuwa bakterie od ręki" wystartowała telewizyjna kampania marki Carex, nowego produktu do higieny rąk...
Bank BGŻ rozpoczyna kampanię reklamową kont lokacyjnych Agro Eskalacja dla rolników. Bank kusi ich też loterią, w której nagrodą jest...
TVP HD oraz Ośrodek Mediów Interaktywnych mają zostać połączone. Zespół rzecznika prasowego TVP potwierdził, że trwają prace nad nową formułą...
Dariusz Kubuj, dyrektor Ogilvy Brand Consulting, kończy współpracę z dotychczasową firmą. - Z Ogilvy związany jestem oficjalnie do końca lutego,...
Agencja Pride & Glory Interactive wyodrębniła dział odpowiedzialny za marketing w portalu społecznościowym Facebook. Struktura ta ma specjalizować się w...
Janusz Górski, profesor ASP w Gdańsku i szef studia Pracownia, startuje z agencją reklamową Hardwerke. Zaoferuje kompleksową obsługę strategiczną i...
Po blisko 13 latach pracy w E-Graphics, firmie wchodzącej w skład TBWA/Group Poland, Leszek Dębski, dyrektor produkcji, odchodzi z firmy....
Firma AMG.net wygrała konkurs ofert Raiffeisen Bank Polska SA dotyczący stworzenia, a opcjonalnie również obsługi nowego serwisu WWW banku (pisaliśmy...
Dorośli amerykańscy internauci spędzają tygodniowo w internecie 13 godzin. To prawie dwa razy więcej niż w 1999 r., kiedy było...
Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...
Dzisiaj Google zaprezentuje swój pierwszy telefon komórkowy o nazwie Nexus One. Jego producentem jest tajwański HTC (ta firma jest też...
Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, przewiduje, że rok 2010 będzie rokiem konsolidacji w branży. Twierdzi on, że będziemy świadkami...
Gigant telekomunikacyjny AT&T kończy współpracę z golfistą Tigerem Woodsem. Strony rozwiązały już umowę sponsorską. To kolejne rozstanie marketera z tym...