piątek, 8 stycznia 2010
ACT Europe, dywizja Aegis Media, utrzymuje obsługę koncernu General Motors. Agencja wygrała w europejskim przetargu mediowym marketera. Zmierzyła się w...
Podczas wczorajszego walnego zgromadzenia wspólników AWR "Wprost" zmieniono radę nadzorczą, której dotychczas przewodniczył Marek Król. Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej...
Do Oddziału Poligrafia w Polskapresse dołączył Zbigniew Suleja, który od stycznia br. jest dyrektorem ds. sprzedaży. Objął stanowisko po Waldemarze...
Dziś Eurozet rusza z telewizyjna kampanią reklamową Radia Zet. Animacje w spotach mają podkreślać główne cechy stacji. Kampania obejmuje TVP1,...
Firma Castrol Polska będzie intensyfikować działania marketingowe w miesiącach poprzedzających mistrzostwa świata w piłce nożnej w Republice Południowej Afryki. Mundial...
Telewizja Polska zapowiada ponad 450 godzin transmisji z zimowych igrzysk olimpijskich, które w dniach 12-28 lutego rozgrywane będą w kanadyjskim...
Andrzej Rezler został prezesem Call Center Poland. Doświadczenie na rynku call center zdobył m.in. w TP Internet, z którą związany...
Firma Benhauer stworzyła system Adspiro umożliwiający samodzielne budowanie niszowych sieci reklamowych w internecie. Celem produktu jest dostarczenie reklamodawcom możliwości dotarcia...
Agencja interaktywna OS3 Multimedia będzie odpowiadać za działania w internecie marki koszul Charles Quatre & Demi z portfolio firmy Distritex...
Izabela Voisset, szefowa marketingu, rozstała się z siecią elektrosklepów Avans. Pracowała w firmie od 2004 roku, początkowo jako kierownik, a...
Należąca do Grupy Radiowej Agory sieć radiowa Złote Przeboje rozpoczęła kampanię wizerunkową na billboardach. W jej ramach na nośnikach OOH...
Discovery Networks EMEA podało, że premiera kanału Discovery HD Showcase planowana jest na 15 stycznia br. Discovery HD Showcase zastąpi...
Anna Kmita, group creative director, odchodzi z agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Pracowała w niej od sierpnia br. i kierowała kreacją...
Biuro podróży TUI Poland przygotowało dużą kampanię reklamową swojej marki TUI. Mediami wiodącymi będą telewizja (30-sekundowe spoty) i outdoor. Strategię...
Łukasz Witkiewicz i Leszek Zieniewicz, dyrektorzy kreatywni agencji DraftFCB + Ad Fabrika, od stycznia br. nie pracują już w agencji....
Witryny kanałów telewizyjnych należących do Canal Plus Cyfrowego dołączyły do portfolio Ad.netu. W sieci sprzedaży są strony Minimini.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl,...
Do zespołu firmy marketing services Kropka Bordo dołączyli Adam Szałamacha i Edyta Opalińska. Szałamacha będzie pracował w zespole Moniki Łapczyńskiej...
Monika Andreas, dotychczasowa dyr. marketingu firmy ubezpieczeniowej Axa Polska (wcześniej w Winterthurze oraz ING Nationale-Nederlanden), przeszła do banku HSBC Polska,...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała dla użytkowników telefonów na karty Tak Tak promocję pod hasłem: "2xTakTak". Umożliwia ona...
Firma farmaceutyczna Teva ma wkrótce ruszyć z telewizyjną kampanią reklamową Flegaminy, leku na kaszel. Według naszych informacji realizują ją Starlink...
Agencja Walk The Line zaprojektowała logotyp oraz identyfikację wizualną nowego warszawskiego teatru 6. piętro założonego przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza...
Puma Polska przygotowuje intensywną kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w RPA. Jak mówi Justyna...
Marcin Rafał Woźniak dołączył do biura reklamy "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), gdzie objął stanowisko kierownika działu new business &...
Maria Wajda objęła stanowisko dyrektor zarządzającej polskiego oddziału At Media. Marcin Boroszko, który dotychczas pełnił tę funkcję, będzie prezesem At...
Należąca do Grupy Kapitałowej "Kolporter" SA spółka "Kolporter" Sieci Handlowe zrezygnowała ze sprzedaży sieci swoich saloników prasowych (patrz DS "MMP"...
Grupa badawcza IQS zmieniła kształt struktury firmy. Począwszy od 2010 r. zaczęły działać dwa zespoły obsługi klienta, którymi zarządzają Joanna...
Firma Action SA została klientem agencji Monday PR. Action jest dystrybutorem oraz producentem sprzętu komputerowego. Spółka - założona w 1991...
Agencja Snow PR wygrała przetarg na obsługę w zakresie public relations firmy The North Face, producenta odzieży outdoorowej, będącego częścią...
ZenithOptimedia i Totalizator Sportowy prowadzą przegląd ofert brokerów internetowych pod kątem obsługi marketera w mediach online. Szczegółów przeglądu nie udało...
Media społecznościowe i branded content to dwa główne narzędzia komunikacji, na których będą koncentrować się reklamodawcy - powiedział w wywiadzie...
Koncern Procter & Gamble coraz więcej innowacji wprowadza we współpracy z zewnętrznymi firmami - wynika z raportu firmy Accenture o...
Firma Reed MIDEM, organizator międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCom i MIPTV, ogłosiła, że stanowisko dyrektora działu telewizyjnego obejmie Laurine Garaude. Nowa...
Kanał dziecięcy KidsCo należący do NBC Universal podpisał umowę dotyczącą międzynarodowych aktywności reklamowych z firmą Rubies Masquerade. Nowy partner to...
Bank Santander poszukuje agencji, która zajmie się obsługą jego budżetu przeznaczonego na działania directmarketingowe oraz online dla ujednoliconych usług bankowości...