środa, 13 stycznia 2010
Paweł Stachnik został prezesem zarządu CR Media Consulting, jednej z głównych spółek działających w ramach Internet Group. Dotychczas funkcję tą...
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczyna kampanię reklamową w telewizji mającą wesprzeć sprzedaż oferty wycieczek na sezon lato 2010. W ub.r....
W ramach biura reklamy Multikina nowe stanowiska objęli Klaudia Grabarczyk, Sylwia Zugaj-Hamera oraz Krzysztof Nowicki. Grabarczyk awansowała na stanowisko key...
Monika Kotowska obok pracy w agencji reklamowej MM Communications jako public affairs & communications manager powołała do życia spółkę Largo...
Patrycja Kamińska dołączyła do zespołu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Jako account manager wzmocniła regionalną strukturę sprzedaży w województwie...
Arkadiusz Piechocki, partner zarządzający, odchodzi z agencji marketing services Tequila Polska. Agencją będzie teraz samodzielnie kierować Przemysław Wojak, partner zarządzający...
Tomasz Makaruk został prezesem i udziałowcem agencji Inmark 360. Jest to nowa struktura, która powstała we współpracy z agencją BTL...
Agencja marketingu w wyszukiwarkach Performance Media podpisała umowę z ambasadą Polski na przeprowadzenie kampanii pay-per-click i w serwisach społecznościowych serwisu...
ARBOinteractive i Facebook rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej dla agencji i kluczowych klientów w Polsce i...
Urszula Radzińska już po raz drugi została prezesem Stowarzyszenia Prasy Firmowej, organizacji zrzeszającej wydawców publikacji typu custom. Po wyborach do...
Kierownictwo Telewizji Polskiej kwestionuje opracowanie Najwyższej Izby Kontroli na temat nieprawidłowości w telewizji publicznej. Zdaniem TVP upubliczniony w ostatnich dniach...
Biuro turystyczne TUI Poland, które prowadzi obecnie największą od lat kampanię reklamową Scan Holiday (patrz DS "MMP" z 4 stycznia...
Dziesięć utworów z płyty "Sugarfree!" zespołu LessDress, wydanej przez agencję reklamową Grandes Kochonos w październiku 2007 r., trafiło na ścieżkę...
Andrzej Kaźmierski został p.o. dyrektorem biura technologii i inwestycji Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku Wiesława Łodzikowskiego, dyrektora tego biura....
Kanał kulinarny Kuchnia.TV (nadawca Canal Plus Cyfrowy) poszerzy ramówkę o kilkanaście nowych formatów. W lutym i marcu w ramówce Kuchnia.TV...
Mateusz Mroszczak (l. 27) objął z początkiem stycznia br. stanowisko dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Young & Rubicam w Brukseli. Jest synem...
Wedel wprowadził na rynek nowe czekolady dwusmakowe. W każdej z nowych tabliczek znajdują się dwa rządki kostek, które na przemian...
Do zespołu działu nowych technologii agencji Ciszewski PR z początkiem roku dołączył Dariusz Wałach. Przeszedł z Hewlett Packard, gdzie pracował...
Firma Photo-Shop, zajmująca się m.in. fotografią reklamową, po pięciu latach działalności zmienia nazwę na Summer76. Zmianie nazwy towarzyszy podział firmy...
Agnieszka Gotlibowska-Horoszczak została dyrektorem działu prawnego MTV Networks Polska. Gotlibowska od 2006 r. pracowała dla MTV Networks Europe jako radca...
Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska, producenta piwa marek: Łomża, Faxe, Rybnicki,...
W styczniu br. marka Winiary powraca z rodzinną promocją konsumencką "Kochanie przez gotowanie". Promocja potrwa do 28 marca 2010 r....
W kolejnym etapie przetargu na obsługę marki Seat (Iberia Motor Company) walczą trzy agencje: Betlej & Partners, Opus B i...
Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Vantage Development SA. Spółce powierzono opracowanie i realizację strategii public relations dla...
Muller Polska zaczyna przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do wyboru agencji do strategicznej i kreatywnej obsługi. Przetargiem objęty jest cały...
Firma Billets, zajmująca się audytem mediowym, rozpoczyna działalność na rynku francuskim. Ma to związek z przejęciem przez nią francuskiej firmy...
Don Thompson został prezesem firmy McDonald's Corporation. Dotychczas pełnił funkcję szefa biznesu firmy w Stanach Zjednoczonych. Zastąpił Ralpha Alvareza, który...
Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...
Koncern alkoholowy Diageo, właściciel m.in. marek Smirnoff, Guinness, oraz Advertising Standards Authority (ASA) skrytykowały propozycje brytyjskich parlamentarzystów wprowadzenia bardziej restrykcyjnych...
Sieć agencji reklamowych Lowe przeprowadza restrukturyzację zespołu kreatywnego. Matthew Bull, worldwide chief creative officer w Lowe, postanowił utworzyć w strukturze...