piątek, 15 stycznia 2010
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał największego w Polsce ubezpieczyciela - PZU - karą 15 mln zł za to, że...
Agata Przonek, dyrektor działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło, rozstaje się z firmą. Powód jej odejścia nie jest znany. Obowiązki szefa tego...
Asics Polska nawiązał współpracę z lekkoatletą Marcinem Urbasiem. Sportowiec został partnerem firmy przy programach promocyjnych, które firma planuje na ten...
DriveR, dział badań ZenithOptimedia Group, po raz kolejny zbadał reklamowe gusta Polaków. Oprócz ogólnych wymiarów sprawdzono też preferencje dotyczące reklam...
Platforma Open FM należąca do GG Network chwali się rekordowymi wynikami słuchalności - jak podaje na podstawie badania GemiusStream, w...
Firma Remy Cointreau jest nowym dystrybutorem Żubrówki w Stanach Zjednoczonych. Do tej pory marka ta, należąca do CEDC, była dystrybuowana...
Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą produkty Knorra wprowadzone na rynek pod koniec ub.r. (o jej planach pisaliśmy w...
Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) poszerzyła zakres współpracy z Fox International Channels o zarządzanie działaniami marketingowymi i sprzedaż reklam na...
Katarzyna Gospodarek objęła stanowisko public relations managera i rzecznika prasowego w HJ Heinz Polska. Od kwietnia ub.r. na stanowisku tym...
Agencja Digital One wprowadziła do oferty usługę wsparcia sprzedaży w sklepach internetowych. Pierwszą z oferowanych usług jest pozycjonowanie produktów w...
Kompania Piwowarska poszukuje dyrektora ds. insightów. Jest to związane z tym, że osoba do tej pory pełniąca tę funkcję objęła...
Telefonia Dialog poszerza portfolio kanałów telewizyjnych dostępnych w ramach cyfrowej oferty DialogMedia. Dołącza do niej pięć nowych stacji: BBC Lifestyle,...
Skoda Auto Polska wkrótce poszerzy swoją ofertę modelową o nowość - Superb Combi. W tym roku do sprzedaży trafią modele...
Od lutego br. kanał 4fun.TV oraz dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i...
Rusza nowa kampania marki 36,6 (Polkomtel) stworzona przez agencję Team One. W spotach emitowanych od 15 stycznia pojawi się nowy,...
Do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank dołączył Stanisław Kijowski, który objął stanowisko brand & communication plannera. Będzie odpowiedzialny za...
Spółka eventowa Eskadra Events działająca dotychczas w ramach Grupy Eskadra poszerzyła kompetencje o działania ambientowe i BTL oraz zmieniła nazwę...
Tomasz Fryze, interactive account manager, odchodzi z ZED Digital, internetowej komórki ZenithOptimedia. Pracował tam od trzech lat. Nie udało nam...
M&M's (Mars Polska) podsumowuje wyniki niestandardowej kampanii internetowej zakończonej w pierwszym tygodniu stycznia. Nietypowe wykorzystanie Gadu-Gadu, a także działań w...
Hypermedia wygrała przetarg koncernu Johnson & Johnson Poland na obsługę interaktywną marki Johnson's Baby. Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji...
Ferrero wyłoniło short-listę w przetargu mediowym. Według naszych źródeł są na niej dwie agencje - Carat, wieloletni dom mediowy marketera,...
Wojciech Szpil, wiceprezes Totalizatora Sportowego SA odpowiedzialny za marketing, zapowiedział, że planowane na połowę listopada ub.r. (patrz DS "MMP" z...
Electronic Arts szykuje przetarg na obsługę swojego budżetu planowania i zakupu mediów. Paneuropejski budżet jest wart ok. 80 mln funtów...
Patrick Rona, global digital planner w OgilvyOne (WPP Group), z początkiem lutego dołączy do Tribal DDB (DDB Group). Będzie odpowiedzialny...
Deutsche Bank po międzynarodowym przetargu przekazuje budżet Caratowi. Konkurs obejmował: Europę, Stany, Amerykę Południową oraz region Azji i Pacyfiku. W...
Muzyczna stacja telewizyjna MTV prowadzi projekt badawczy "Back to Basics", w którym analizuje zachowania młodych w zakresie konsumpcji muzyki. Główne...
Agencja reklamowa Anomaly przygotowała pierwszą kampanię reklamową dla marki Diesel. Diesel skonsolidował globalny budżet reklamowy w tej właśnie agencji we...
Koncern kosmetyczny Avon przekazał budżet globalnej kampanii reklamowej produktów skin care kierowanych do młodzieży niezależnej agencji 18 Feet & Rising....