wtorek, 19 stycznia 2010
Konrad Łaski dołączył do zarządu spółek Murator i Time w roli wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. W ramach grupy ZPR odpowiada...
BR TVP otwiera sprzedaż na luty. Jak wylicza MediaCom Warszawa, średnia cenna cennikowa 30-sekundowego spotu w lutym 2010 r. jest...
Grupa RMF ogłasza cennik na sezon wiosenny. - Przewidujemy lekką korektę w górę, na poziomie 3-4 proc. w stosunku do...
UPC Polska rusza z nową promocją cenową pakietu trzech usług (telewizja, internet, telefon). W ramach projektu "Wszystko, co najlepsze" promowany...
Należąca do firmy AmRest sieć Burger King buduje trial zestawami po 5 i 10 zł. W ramach akcji King Deals...
Agros Nova w tym roku skupi się na wsparciu marek Łowicz i Fortuna. - To dla nas strategiczne brandy, które...
Do działu kreacji agencji reklamowej Adwertajzing dołączył drugi art director Samuel Redlin. Redlin jest związany z rynkiem reklamowym od ponad...
Pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama!" ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej serków Bakuś należących do Bakomy (o...
Cezary Żelazowski dołączył do zespołu biura reklamy Grupy Onet.pl. Pokieruje jednym z trzech zespołów sprzedaży klientów agencyjnych. Jest to nowe...
Należąca do NFI Magna Polonia spółka Info-TV-FM, która uruchamia telewizję komórkową (DVB-H), twierdzi, że uruchomiła ją już w 10 miastach...
Firma Holbex wprowadza na rynek nowy suplement diety Prenatal ProBaby produkowany przez Puritan's Pride. Jest to preparat skierowany do par...
Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) podpisał z PGNiG SA umowę, na mocy której firma ta uzyskała tytuł sponsora głównego...
Millward Brown SMG/KRC będzie dwa razy w roku realizował badanie dot. zwyczajów słuchania radia w internecie. Komitet Badań Radiowych, zleceniodawca...
Johnson & Johnson Poland prowadzi kampanię reklamową preparatu Daktarin. W tym roku firma postanowiła z przekazem dotrzeć do narciarzy, dlatego...
Headz Marketing Partner uruchamia sieć nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych na zachodzie i południu Polski. Projekt pod nazwą "Przejścia graniczne"...
Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z wrocławskim pięciogwiazdkowym hotelem The Granary zrzeszonym w sieci Small Luxury Hotels of the...
Startuje pierwsza kampania reklamowa nowych brandów Herbapolu Lublin - Nervomagu i Senomagu. Produkty polecane są na łagodzenie objawów stresu i...
Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (Jelfa SA) trafiła na listę 30 najbardziej nagrodzonych kampanii...
Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła stałą współpracę z firmą AkzoNobel przy obsłudze public relations marki Dulux. Agencja odpowiada za kompleksową...
Od 15 stycznia trwa kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy IKEA prowadzonej pod hasłem "Ty tu urządzisz". Główny przekaz filmu...
Firma odzieżowa LPP SA po przeglądzie ofert rozpoczęła współpracę z pracownią graficzną Projektowanie.Org w zakresie rozbudowy internetowego serwisu marki Cropp...
Muller Polska zaprosił cztery agencje do przetargu reklamowego, który ma doprowadzić do wyboru agencji do strategicznej i kreatywnej obsługi (o...
Koncern mediowy AOL uruchomił dwa serwisy internetowe - Owl i Seed, których głównym elementem jest kontent generowany przez użytkowników. Oba...
Dom mediowy Universal McCann został wybrany przez "AdWeek" na Agencję Roku 2009. Firma została doceniona m.in. za zmiany w zarządzie...
Z ostatniego raportu badawczego IPA Bellwether Report wynika, że marketerzy w Wielkiej Brytanii widzą już poprawę sytuacji na rynku oraz...
Z danych rosyjskiej State Statistics Service wynika, że tamtejsi konsumenci są w coraz lepszej kondycji. W IV kwartale ub.r. znacznie...
Energy BBDO i DDB walczą w Stanach Zjednoczonych o budżet kreatywny marki Extra należącej do koncernu Wrigley's. Prezentacje agencji odbyły...
Procter & Gamble będzie zbierać w USA insighty za pośrednictwem e-sklepu. Projekt będzie służył do testowania nowych produktów czy wariantów....