wtorek, 26 stycznia 2010
Według rządowego projektu nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości reklamy piwa miałyby być emitowane w telewizji dopiero po godz. 23...
P4, operator sieci Play, w pierwszej tegorocznej kampanii reklamowej chwali się, że w zasięgu jego sieci znajduje się już 99...
627 skarg na reklamy wpłynęło w ub.r. do Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy", organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce....
Firmy Polfa Łodź i Sensilab rozpoczynają kampanię radiową swoich produktów. Działania te mają odświeżyć brand, a także wspomóc rozróżnienie marek...
Marek Niedźwiecki odchodzi z zespołu Grupy Radiowej Agory, gdzie był prezenterem Radia Złote Przeboje. Przedstawiciele Agory potwierdzili tę informację. Niedźwiecki...
Robert Sieńkowski, prezes Ad.netu, rozstał się ze spółką. Zarządzał nią od 2008 roku, a wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego Internet...
Napoje Starbucks ready to drink mogą trafić do Polski. Amerykańska sieć podpisała umowę o produkcji i dystrybucji kawy gotowej spożycia...
Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...
Procter & Gamble (P&G) uruchomił dedykowany e-sklep dla marki Pampers. Jest to prawdopodobnie pierwszy taki projekt dla tej marki w...
Polska Telefonia Cyfrowa odwoła się od decyzji UOKiK, który na operatora sieci Era nałożył 8,7 mln zł kary za reklamy...
Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy serwis InColours marki farb Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja...
Edipresse Polska w prezentacjach dla reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Pierwszy...
Telekomunikacja Polska w najbliższych dniach zostanie sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej. Umowa między telekomem a Polskim Komitetem Olimpijskim (PKOl) ma zostać...
Agencja public relations Neuron rozpoczęła współpracę z firmą 500Solutions. Zawarta umowa dotyczy opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej oraz bieżącego wsparcia...
Według podsumowania przygotowanego przez dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media w 2009 roku w kinach w całym kraju frekwencja...
Marcin Makarewicz dołączył do EMLabu, gdzie ma rozwijać ofertę w obszarze ambient mediów. Spółka liczy, że staną się one kluczowym...
Grupa kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Textilmarket, ogłosiła strategię rozwoju na lata 2010-2012. Jej celem jest...
Wojciech Waglewski, wokalista i muzyk, twórca legendarnej grupy Voo Voo, jest bohaterem kolejnej odsłony kampanii komunikacyjnej marki Żywiec (Grupa Żywiec)....
Agencja 4 Publicity podpisała umowę z ZTE, chińskim producentem i dostawcą rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych. Spółka będzie odpowiedzialna za obsługę...
Firma Vigo została nowym sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Poprzednio sponsorem technicznym była firma Puma. Umowa z Vigo została...
W związku z walentynkami (święto zakochanych przypadające na 14 lutego) Kraft Foods przygotował pod marką Milka słodkie praliny w zestawach...
Do agencji reklamowej Red Age dołączyli account manager Anna Banach i graphic designer Miłosz Piróg. Anna Banach będzie zajmować się...
Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Śliżewski od lat związany jest z "Gazetą Wyborczą" i...
Dom mediowy ZenithOptimedia zwyciężył w międzynarodowym przetargu grupy Aviva. Obsługa tego budżetu była dotychczas podzielona pomiędzy różne agencje. Według informacji...
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła przetarg na stworzenie strony WWW jednego z produktów z segmentu soków, nektarów i napojów. Przedstawiciele marketera...
Agencja reklamowa Red8 wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i realizację kampanii wizerunkowej dla marki Rockwool. Nazwy pozostałych agencji biorących...
Do rozpoczętego właśnie przetargu na kompleksową obsługę reklamową marki Play (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z 20 stycznia br.)...
Google chce zwiększyć przychody ze źródeł spoza rynku reklamy wyszukiwarkowej. Eric Schmidt, CEO firmy, zapowiada inwestycje w różnego rodzaju projekty...
Internetowa platforma Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG. Obecnie rozwijanych jest ponad 30 takich projektów m.in. dla: General Mills,...
Grupa mediowa Aegis Group poprzez joint venture z Charm Communications, jedną z największych agencji zakupu telewizji w Chinach, rozwija biznes...
Zdaniem redakcji tygodnika i serwisu "AdWeek" sieć agencji reklamowych JWT była najlepsza w ub.r. w skali globalnej, natomiast The Martin...
Charlie Attenborough został mianowany managing directorem odpowiedzialnym za reklamę w międzynarodowych strukturach National Geographic. Pod jego opieką będą zarówno magazyn,...