piątek, 29 stycznia 2010
Dorota Rzeszutek wzmocniła skład EMLabu, obejmując stanowisko production directora. W ramach swojego awansu przejmie zarządzanie 8-osobowym działem producentów eventowych agencji....
Universal McCann przeszedł reorganizację. Plannerzy z działu interaktywnego UM Digital zasilili zespoły klienckie, utworzono kilka specjalistycznych jednostek i powołano dział...
Operator kablowy Multimedia Polska, który ma 100 tys. abonentów telewizji, uruchamia swój własny kanał telewizyjny aMazing TV. Będzie to, jak...
Wydawnictwo Medical Tribune Polska postanowiło zrezygnować z wydawania miesięcznika "Marketing & More". Jak informuje na swojej stronie internetowej, numer grudniowy...
Unilever Polska wprowadzi na rynek nową linię żeli pod prysznic Dove VisableCare. Kosmetyki oparte są na nowej technologii NutriumMoisture, która...
Tematyczna sieć reklamowa BizOn Media należąca do ARBOinteractive Polska powiększyła się o siedem nowych witryn: Infor.pl, Wieszjak.pl i Prawnik.pl należące...
Pepsi Cola General Bottlers w ciągu najbliższych miesięcy odświeży opakowania całego portfolio napojów gazowanych. Są to marki: 7Up, Mirinda i...
Operator telekomunikacyjny Netia chce mieć własną drużynę piłkarską. Nawet więcej niż drużynę - reprezentację. Tyle że reklamową. Z początkiem lutego...
Tenczynek, marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau, rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ta, będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki...
Towarzystwo inwestycyjne Amplico TFI SA rozpoczęło kampanię reklamową promującą Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących. Celem działań jest zachęcenie potencjalnych inwestorów...
Kanał TVN CNBC Biznes uruchamia nową stronę internetową. Tym projektem rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet, właścicielem serwisu o tematyce...
Agencja interaktywna kkVlab realizuje dla firmy Eden Springs Polska, jednego z czołowych dostawców wody źródlanej w butlach o pojemności 18,9...
Team Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz dołącza do działu kreacji Leo Burnett Warszawa. Leszek Ziniewicz, który obejmie stanowisko art directora,...
Agencja reklamowa Red8 jest odpowiedzialna za przygotowanie nowej kampanii wizerunkowej marki Gripex (US Pharmacia), której emisja rozpoczęła się w drugiej...
Grupa RMF, właściciel radia RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic, wprowadza na rynek trzy nowe produkty pakietowe...
Jacek Nieckarz rozstaje się z Grupą Radiową "Time" (Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM). Ostatnio pełnił funkcję dyrektora...
HJ Heinz Polska podobnie jak w latach ubiegłych skupi się w tym roku na wsparciu swoich dwóch kluczowych brandów -...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, zakończyła prowadzony niemal przez pół roku przegląd agencji BTL-owych i directmarketingowych (DS "MMP"...
Pięć firm bierze udział w przetargu Banku Ochrony Środowiska SA na planowanie i zakup mediów internetowych (o przetargu pisaliśmy w...
Podlaski Klaster Bielizny, stowarzyszenie producentów i dystrybutorów bielizny, zamierza przeprowadzić pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Według naszych informacji organizacja...
Apple zaprezentował tablet iPad służący m.in. do surfowania po sieci i czytania e-booków. Cena urządzenia w najprostszej wersji to 499...
Piaggio Group, właściciel skuterów marki Vespa, rozstrzygnął przetarg mediowy na obsługę skonsolidowanego budżetu paneuropejskiego. W konkursie tym wygrał Mindshare. Nazw...
Reklamy i serwisy społecznościowe nie są traktowane przez liderów opinii głównych rynków świata jako wiarygodne źródła informacji - wynika z...
Castrol będzie sponsorem mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które będą rozgrywane w Polsce i na Ukrainie. Castrol był...
Producent odzieży sportowej Speedo rozstrzygnął przetarg na obsługę projektów reklamowych w Europie. Budżet został powierzony agencji reklamowej Iris. Marka, kojarzona...