wtorek, 2 lutego 2010
Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca kanałów tematycznych, planuje w br. znacząco rozwinąć projekty stereo 3D,...
Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...
Wartość handlu online w Polsce wzrośnie o 36 proc. w 2010 r. w porównaniu z ub.r. - wynika z badania...
Studio postprodukcyjne Orka Film rozstaje się z liderem działu animacji Adamem Torczyńskim. Do zespołu powraca natomiast Magda Włoch jako kierownik...
Unilever wprowadzi w Polsce Axe Twist - dezodorant o "zmiennym" zapachu. Wariant ten zaprojektowała Ann Gottlieb, kreatorka perfum współpracująca od...
Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola. Spot, w którym pojawi się babcia Paola, pokażą cztery główne stacje, a także TVN...
Firma Spokey, producent sprzętu sportowego, którego ambasadorem marki jest ciężarowiec Szymon Kołecki, poszerza zaangażowanie w projekty marketingu sportowego. Przez najbliższy...
Daniel Lenarczyk, dotąd dyrektor zarządzający, objął stanowisko COO (chief operating officer) grupy ZenithOptimedia. Awansowani na stanowiska managing directorów Maciej Malec...
Firma kosmetyczna B'iota Laboratories, właściciel preparatu do depilacji Bioxet, rusza z projektem badawczym preferencji konsumenckich, który będzie prowadzony w internecie....
Sieć Aster poszerza telewizyjną ofertę programową o kanał Nat Geo Wild HD. Nowa stacja będzie dostępna w pakiecie HD Pack...
Producent oliwy z oliwek extra vergine Monini Polska rozpoczął kampanię telewizyjną marki Monini. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w...
Skoda Auto Polska pod hasłem "Jeszcze bardziej Superb" rozpoczęła kampanię promującą flagowe auto w swojej ofercie - model Superb w...
Reckitt Benckiser Polska prowadzi kampanię reklamową związaną z rebrandingiem marki Calgonit na Finish. Calgonit, środek do automatycznego zmywania naczyń, obecny...
Agnieszka Wichracka, poprzednio zajmująca w Publicis stanowisko deputy managing directora odpowiedzialnego za pracę działu client service (patrz DS "MMP" z...
Michał Hejka, dyrektor ds. badań i rozwoju IDMnetu, z początkiem lutego objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego spółki. Nadal będzie...
W zakończonych w weekend mistrzostwach Europy w piłce ręcznej Austria 2010 pokazywane w Polsacie mecze Polaków gromadziły od 3,1 do...
Agencja ComPress rozpoczęła działania z zakresu public relations na rzecz marki Gardena (urządzenia i produkty ogrodowe) z portfolio Husqvarna Poland....
P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której znów porównuje swoje ceny z cenami oferowanymi przez Polkomtel,...
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię "Samsung Game" wprowadzającą na rynek netbook Samsung N210. Realizuje ją kompleksowo agencja marketingu internetowego Biuro...
Volkswagen Bank Direct rozpoczyna nową kampanię produktową pod hasłem "Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat". Jej celem jest promowanie...
Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek nową linię kosmetyków opartą na najnowszych badaniach nad telomerami (prace nad nimi...
Agencja reklamowa Team One kończy swoją działalność. Decyzją światowych władz Publicis Groupe oraz Saatchi & Saatchi 1 kwietnia br. prace...
Wystartowały nowe kampanie marki Wedel (Cadbury Wedel) realizowane w ramach platformy strategicznej "Fabryka Przyjemności". Są one kontynuacją rozpoczętej na jesieni...
Od 1 lutego br. trwa nowa kampania Unilevera dotycząca marki Rama. W kampanii bierze udział psycholog Dorota Zawadzka, znana z...
Tomasz Adamek to kolejny bohater kampanii komunikacyjnej marki Żywiec. O podpisaniu z bokserem przez Grupę Żywiec kontraktu informowaliśmy już jesienią...
Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...
Agencja Garden of Words realizuje program "Mleczny Start wspiera Super Mamy" po wygranym przetargu na realizację działań PR wspierających markę...
Agencja E.C.H.O. Communications objęła opieką PR firmę HG Polska, wyłącznego dystrybutora produktów firmy HG International, producenta specjalistycznych środków do czyszczenia...
Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" prowadzi konkurs na obsługę reklamową marki dermokosmetyków Pharmaceris. Przetarg jest w fazie finalnej. Nie wiadomo,...
Domino's Pizza rozpoczęło w Wlk. Brytanii socialmediową kampanię, w której lojalnym klientom oferuje nagrody i wiele ofert specjalnych. W ramach...
Havas Worldwide, holding, do którego należą: Euro RSCG, Archibald Ingall Stretton, MPG i Arena BLM, powołuje globalną sieć o nazwie...
PepsiCo będzie rozwijać produkty zdrowotne i chce uzyskać z nich w ciągu dekady przychody na poziomie 10 mld dol. Taką...
Brytyjska firma handlowa John Lewis dołączyła do grona sponsorów letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012. Jako sponsor olimpijski firma będzie angażować...
Megakoncerny zamierzają kłaść większy nacisk na ekologiczny i społeczny rozwój swojej komunikacji marketingowej. Paul Polman, CEO Unilevera, podczas szczytu w...
Google wybrało Essence do obsługi mediowej w zakresie planowania i zakupu mediów przy paneuropejskiej kampanii przeglądarki Google Chrome. Essence odpowiada...
Partia Konserwatywna w Wielkiej Brytanii zadeklarowała, że w przypadku wygrania następnych wyborów parlamentarnych zdecydowanie ograniczy wydatki na promocję i realizację...
Najwyższą skuteczność mają multimedialne kampanie reklamowe, w szczególności te, w których razem wykorzystywane są telewizja i internet - takie wyniki...