środa, 17 lutego 2010
TVN i Endemol Polska pracują nad kolejną serią nowej produkcji serialowej "Klub Szalonych Dziewic". Pierwsza seria pokazywana będzie w wiosennej...
Według AGB Nielsen Media Research bieg narciarski kobiet na 10 km, jedną z konkurencji igrzysk Vancouver 2010, z udziałem Justyny...
TVP1 od marca chce wyraźnie wzmocnić ofertę serialową. Oprócz sprawdzonych produkcji formatowych takich jak "Ojciec Mateusz" (serial przeniesiony zostanie z...
Wedel w ramach strategii marketingowej Fabryka Przyjemności prowadzi komunikację marki Ptasie Mleczko. Kampania ma tytuł "Pingwiny" i ma na celu...
Szwedzka grupa handlu wysyłkowego Halens przejmuje Quelle Polska, a firma zmienia markę na Halens. Wywodząca się z Niemiec Quelle od...
Wydawnictwo G+J Polska przeprowadzi redukcje w zespołach swoich tytułów. Mają one objąć przede wszystkim działy związane z produkcją. Jak przekazała...
Artur Dudek został dyrektorem działu reklamy magazynu "Businessman.pl", należącego do Migut Media. Jest to nowa funkcja w wydawnictwie. Dudek ostatnio...
BR TVP i BR TVN tego samego dnia ruszyły ze sprzedażą czasu reklamowego na marzec. Stacje nie podają swoich przewidywań...
Polski oddział Funai Europe GmbH, producenta sprzętu RTV, rozpoczął intensywne działania reklamowe. Na ponad 2 tys. nośników firmy Stroer w...
Byli menedżerowie Neolit Media i Hatora powołali OOH Group, spółkę wyspecjalizowaną w sprzedaży wielkiego formatu. Chce ona zgrupować oferty różnych...
19 lutego rozpocznie się nowa kampania reklamowa firmy Dr.Oetker wspierająca Fiksy do pieczenia - linię produktów przeznaczonych do domowych wypieków....
Marquard Media Polska wprowadził na rynek nowy magazyn "Amelia". Miesięcznik kierowany jest do kobiet, które - według wydawcy - zainteresowane...
Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wkrótce ruszy z działaniami, które mają na celu relaunch marki kosmetyków dla młodych Under 20....
Od lutego Derrick Ogrodny, dotychczasowy szef stacji Comedy Central Polska, współtworzy dom produkcyjny Comedy Central Studios Arabia, z siedzibą w...
Unilever powierzył agencji Lowe GGK Warszawa obsługę reklamową marki Rama w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwsza kampania zagraniczna została przygotowana...
Agencja Partner of Promotion rozpoczęła strategiczną współpracę z brukselską agencją Tipik. Firma ta tworzy sieć 27 międzynarodowych agencji reprezentujących państwa...
Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...
Miele, producent prestiżowego sprzętu AGD, utrzyma budżet reklamowy na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego. Wg Expert Monitora wyniósł on niespełna 0,56...
Agencja Martis wygrała przetarg na obsługę marki Schwenk (Grupa Schwenk), specjalisty w izolacji poddaszy na bazie wełny szklanej. Martis przygotowała...
BOŚ Bank rozpoczął przetarg mający wyłonić firmę do kompleksowej obsługi banku w zakresie planowania i zakupu mediów. Współpraca w tym...
GroupM prowadzi przegląd ofert pod kątem zakupu radia oraz prasy specjalistycznej i branżowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiąże się to m.in....
Agencja Work - Room w ramach współpracy z koncernem Jutrzenka Holding SA obsługuje strategicznie i kreatywnie markę Grześki. Agencja odpowiedzialna jest...
Spółka ING Usługi Finansowe rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations. Obsługą ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, ING Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego...
Diet Coke rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię "Love it light" związaną z modą. Działania przewidują obecność w telewizji oraz na...
Chanel, producent dóbr luksusowych, zdecydował, że jeszcze w bieżącym roku rozpocznie sprzedaż swoich produktów online. Start projektu, którego realizację powierzono...
Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna - International Telecommunications Union (ITU), będąca jedną z agend ONZ, przewiduje, że liczba użytkowników telefonów komórkowych na...
Visa Europe rozpoczyna nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się mundialem, który odbędzie się w tym roku w RPA. Spot...