czwartek, 18 lutego 2010
TVN wraca do serialu "Hela w opałach". Polska wersja tego formatu doczekała się dotąd czterech sezonów. "Hela w opałach" to...
Spółka Aster, dostawca telewizji kablowej, telefonii i internetu, znacząco poszerza działalność. Operator tworzy właśnie specjalny departament, który będzie koordynował realizację...
Małgorzata Węgierek, managing director Burda Media Polska, odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznany jest powód jej odejścia. W Burda...
Walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations (ZFPR) wybrało na prezesa zarządu Pawła Trochimiuka (Partner of Promotion). Na wiceprezesów powołano...
Według firmy badawczej Martin & Jacob wydatki reklamowe w prasie rolniczej netto według cenników bez rabatów wyniosły w 2009 r....
Zdaniem uczestników rynku wielkiego formatu przychody w tym segmencie, którego wartość wynosi ok. 60-70 mln zł, spadły w ub.r. w...
Z badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC wśród słuchaczy radia internetowego wynika, że największą popularnością cieszy...
Giełda Mediowa, spółka oferująca serwis aukcyjny z ogłoszeniami last minute, myśli o dalszym poszerzaniu specjalizacji. Po podjęciu współpracy z kilkoma...
Polsat Media otworzył sprzedaż czasu reklamowego. Jak poinformował Stanisław Janowski, szef spółki, CPP w Polsacie wzrasta o ok. 17 proc....
Żabka Polska rozszerza pakiet usług dodatkowych o wpłaty na konta mBanku. Klienci tego banku internetowego mogą wpłacać gotówkę w kasie...
Discovery Networks, nadawca stacji tematycznych, poszerzy wiosną ofertę programową swoich sztandarowych kanałów dostępnych w Polsce. W Discovery Channel nowościami będą...
Wydawnictwo Przekrój w pierwszej połowie tego roku zamierza skoncentrować się na produktowej promocji tygodnika "Przekrój". Będzie ona prowadzona kolejno w...
Nivea Polska wprowadza na rynek nową linię kosmetyków dla nastolatków. Są to dwie serie: Nivea Angel Star i Menenergy. O...
Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 proc.", dzięki której chce zwrócić uwagę odbiorców na długoterminowe oszczędzanie, emerytury, inwestowanie...
Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z Zooptica, krakowską kliniką okulistyczną specjalizującą się w korekcjach wzroku. W zakresie działań agencji...
LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonu komórkowego LG GD510 zasilanego baterią słoneczną. To największa kampania reklamowa marketera w I...
Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki, związany z firmą od 2007 roku....
Firma On Board PR rozpoczęła współpracę z SGI Baltis, firmą specjalizującą się w budowie wysokiej jakości apartamentów, mieszkań i biurowców....
Ruszyła kampania reklamowa promująca Chocho, deser o smaku czekoladowo-orzechowym. Jest to nowy produkt z portfolio Danone. Projekt reklamowy przygotowała agencja...
Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...
Digital One kontynuuje współpracę z marką Pepsi (Pepsi-Cola GB) w zakresie projektów interactive. Agencja wygrała przetarg i oznacza to, że...
Władze Katowic wybrały agencje Media Partner i Imago Public Relations do realizacji działań promocyjnych informujących o przebudowie centrum. W tym...
Agencja Netizens wygrała przetarg na adaptację nowej linii materiałów BTL banku Nordea Bank Polska SA. Chodzi o działania komunikacyjne kierowane...
W przyszłym miesiącu należąca do koncernu Coca-Cola marka Schweppes wprowadzi na rynek brytyjski po raz pierwszy w historii wariant napoju...
Kraft zapowiada, że po fuzji z Cadbury jest w stanie zredukować koszty o 675 mln dol. rocznie. Oszczędności będą poczynione...
Przedstawiciele grupy reklamowej Publicis uważają, że widać już pierwsze symptomy poprawy sytuacji w branży, mimo że w IV kwartale ub.r....
Koncern L'Oreal zamierza w ciągu najbliższej dekady zdobyć miliard nowych konsumentów, głównie za sprawą działań reklamowych oraz innowacji produktowych. Według...
Wayne Rooney, piłkarz reprezentacji Anglii i Manchesteru United, wystąpił w najnowszej reklamie marki napoju izotonicznego Powerade, należącej do portfolio Coca-Coli....
Konsumenci w Stanach Zjednoczonych wierzą reklamom napojów bardziej niż reklamom produktów z jakiejkolwiek innej kategorii produktowej. Wniosek ten wysnuto na...