piątek, 19 lutego 2010
Barbara Berkan objęła stanowisko chief marketing officera w spółce GG Network, producenta m.in. komunikatora Gadu-Gadu i platformy radiowej Open FM....
Według AGB Nielsen Media Research zawody narciarskie - sprint kobiet z udziałem Justyny Kowalczyk - śledziło w TVP1 3,95 mln...
Magdalena Mulczyńska została project managerem w agencji marketingu zintegrowanego Axel Studio. Będzie odpowiadać za prowadzenie i rozwój multibrandowego programu lojalnościowego...
Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok. Przychody spółki ze sprzedaży netto wzrosły o 11,9 proc. do 2,12 mld...
W ciągu najbliższych tygodni dojdzie do zmiany kierownictwa w wydawnictwie Burda Media Polska. Christiana Fiedlera, dyrektora generalnego, zastąpi na tym...
Giełda Mediowa będzie pośredniczyć w zakupie prasy branżowej i specjalistycznej także dla Starcom MediaVest Group. Agencja wybrała ofertę Giełdy po...
W ciągu najbliższych dni prawdopodobnie nastąpi ogłoszenie nowego naczelnego "Dziennika Gazeta Prawna", należącego do Infor Biznes. Obecnie szefem redakcji jest...
Spośród trzech marek należących do BSH Polska: Bosch, Siemens i Gaggenau, dla obrotów firmy najistotniejsze są dwie pierwsze. Jak mówi...
Nestle Polska do świąt wielkanocnych będzie wspierać reklamowo Bulion na żeberkach w kostce marki Winiary. Produkt trafił do sprzedaży w...
Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD. Agencja została wybrana do...
Anna Zielińska, dotychczas PR & marketing manager internetowego biura podróży Fly.pl, przeszła do HolidayCheck, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu. HolidayCheck...
Krystian Skumiał objął stanowisko advertising managera w biurze reklamy pisma modowego "Dilemmas Magazine", dostępnego w wersji online. Ostatnio zajmował stanowisko...
Pod kierunkiem menedżerów wywodzących się z Mindshare Polska powstaje nowa crossmediowa agencja. Wystartuje pod marką AdPistols. Będzie odrębną firmą działającą...
W marcu br. ruszy w TVP1 program telewizyjny "Super Models", który będzie elementem projektu Super Models by L'Oréal Paris. Akcja...
Mirosław Szymkowiak, były piłkarz i zawodnik reprezentacji Polski, został ambasadorem cyklu turniejów piłkarskich Castrol 5s. To element kampanii promocyjnej marki...
Michał Walter dołączył do zespołu agencji 4 Publicity, gdzie objął stanowisko specjalisty ds. PR. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów z...
TVN Warszawa zaprasza warszawskie domy mediowe do wzięcia udziału w nagraniu odcinka programu "Odrobina miasta" pt. "Czym różni się dom...
Fiat Auto Poland prowadzi kampanię wspierającą wejście na rynek nowego samochodu z gamy Fiat Professional. Fiat Doblo Cargo charakteryzuje się...
W portfolio Hochland Polska pojawiła się linia serów Hochlander i linia serów Patros. Wkrótce startuje promocja konsumencka Hochland - Tupperware....
Ferrero Polska przedłuża umowę z Carat Polska po wygranym przez tę agencję przetargu mediowym. O prawdopodobieństwie tego rozwiązania pisaliśmy już...
Firma CEDC prowadzi przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną whisky Grants - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie on rozstrzygnięty w najbliższych tygodniach. Nieznane...
Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacji marki Telepizza (Telepizza Poland) na polskim rynku. Zakres współpracy obejmuje kompleksowe...
Canal Plus Cyfrowy, prowadzący przetarg na długoterminową (rok i dłużej) całościową obsługę ATL marek Cyfra Plus i Canal Plus (DS...
Agencję Kameleon wygrała w przetargu na obsługę reklamową najnowszej kampanii reklamowej dermokosmetyków Pharmaceris, należącej do Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris"....
Agencja Martis Consulting rozpoczęła od lutego br. współpracę z Polskim Koncernem Mięsnym Duda SA. Agencja została wybrana w przetargu i...
Jakość kontentu online musi się poprawić, zanim konsumenci zaczną za niego płacić - wynika z badania Nielsena. Z raportu "Globalne...
Starcom MediaVest zdobył europejski budżet mediowy Hondy. Wcześniej na różnych rynkach dla klienta pracowały m.in. Initiative, ZenithOptimedia i Mediaedge:cia. W...
Peter Sherman objął stanowisko managing directora sieci agencji reklamowych BBDO w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Wcześniej pracował...
Arnold Worldwide mianował Andrew Benetta globalnym CEO sieci. Stanowisko to zostało obsadzone po raz pierwszy. Dotychczas najwyższą pozycją był global...
Eric Schmidt, chairman i CEO Google, na trwającym obecnie Międzynarodowym Kongresie GSM w Barcelonie ujawnił, że sprzedaż telefonów komórkowych z...
Campbell opiera relaunch na badaniach biometrycznych. W efekcie projektu firmy Innerscope Research marketer zmieni design części swoich opakowań, a także...
Bloomberg ogłosił, że nowym commercial directorem na rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki została Lindsay Oliver. Oliver była wcześniej dyrektorem...
Mediaedge:cia zajmie się globalną obsługą marki rumu Bacardi. Wartość budżetu szacuje się na blisko 200 mln dol. Do podjęcia tej...