wtorek, 16 marca 2010
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Jak szacuje MediaCom Warszawa, CPP cennikowe wzrasta średnio o 13...
Wydawnictwo Burda Media Polska zawiesza wydawanie magazynu "Enter - Najlepsze Programy". Powodem decyzji, jak przyznaje wydawca, były niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży...
Krzysztof Płaciszewski dołączy do władz Ośrodka Mediów Interaktywnych w TVP. Według naszych nieoficjalnych informacji będzie zastępcą Tomasza Sieniutycza, dyrektora OMI,...
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości SA, organizator II Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress - EEC), który odbędzie się w Katowicach...
Polsat pozyskał prawa do pokazywania meczów Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Na antenach Polsatu i wybranych stacji tematycznych grupy mecze tych...
Do zespołu handlowego Grupy Radiowej "Time" dołączyła Hanna Ladachowska, która pokieruje działem plannerskim. Przeszła z Grupy Radiowej Agory, a wcześniej...
Wild TV HD, stacja poświęcona łowiectwu i wędkarstwu, może wkrótce zadebiutować na polskim rynku. Za dystrybucję kanału odpowiada firma Top...
Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach agencji Bluerank dołączył account manager Krzysztof Przybysławski. Odpowiada za budowanie relacji z klientami i...
Walne zgromadzenie przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało nowych członków zarządu. Dołączyli do niego: Alina Lempa, prezes...
Wygląda na to, że P4, operator sieci komórkowej Play, po raz kolejny postanowił namieszać na rynku. Już wcześniej wprowadził ofertę...
Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...
Hochland Polska wprowadza na nasz rynek europejską markę serów Patros. Marketer ma ją w swojej ofercie na innych rynkach od...
Sieć kablowa Inea dołącza do oferty stacje Canal Plus Sport 2 i HBO HD (nadawany w wysokiej rozdzielczości). Zasilą one...
Przyspieszenie publikacji wyników z około ośmiu do dwóch-trzech tygodni, pomiar treści audio i wideo oraz mobilnego internetu, zmiana modelu pracy...
Od marca klienci grupy Gazeta.pl (Agora SA) mogą korzystać z zaawansowanej metodologii pomiaru efektywności reklamy internetowej Ad-Index stworzonej przez firmę...
Sklep internetowy Tesco Direct działający pod adresem Tesco.com będzie dostępny dla polskich klientów. Prace z tym związane już trwają, ale...
Do agencji public relations Walk & Talk należącej do Walk Group dołączyli junior account managerowie Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik....
Firma Asics rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Jest ona realizowana na kilku rynkach, w tym także w Polsce, we współpracy ze...
Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków Pantene Pro-V Nature Fusion. Nawiązując do produktów naturalnych, marketer chce wykorzystać...
Po ponad dwóch latach pracy w CenterNecie zarządzająca marketingiem Anna Gołębicka rozstaje się z firmą. Na razie nie podaje, jakie...
Agencja kreatywna 180heartbeats planuje w tym roku znaczne zwiększenie przychodów i zatrudnienia. Firma dalej będzie rozwijać kompetencje strategiczno-kreatywne dotyczące całościowej...
FFiL Śnieżka zakończyła przetarg, który dotyczył kompleksowej obsługi marki Magnat. Zwyciężyła w nim agencja Publicis. Nie wiadomo, jakie jeszcze agencje...
PanMedia Western przejmie obsługę Florence & Fred, marki odzieżowej sprzedawanej w sklepach Tesco. Dotychczas media do jej kampanii planował MediaCom...
Dom mediowy MPG zwyciężył w przetargu mediowym Liberty Direct. Obronił budżet wart cennikowo blisko 40 mln zł (dane Expert Monitora...
Cztery agencje znalazły się na krótkiej liście przetargu na obsługę w internecie Banku Zachodniego WBK (o przetargu pisaliśmy w DS...
Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Sergo, deweloperem działającym w całej Europie. W Polsce Sergo specjalizuje się w realizacji...
Wydatki na internet w USA wzrosną w tym roku o 14 proc. - prognozuje grupa finansowa Citi. Budżety przeznaczane na...
Grupa LVMH, producent ekskluzywnych zegarków marki TAG Heuer, pod koniec marca udostępni na swojej stronie internetowej aplikację w technologii augmented...
Nivea zamierza dostosować strategię pozycjonowania parasolowego "Feel Closer" do wszystkich produktów kosmetycznych dla kobiet. Przy wprowadzaniu tej strategii koncern współpracuje...
Na liście chętnych do zakupu wydawnictwa Reader's Digest jest dziewięciu oferentów. Firma doradcza Moore Stephens rozpoczyna właśnie negocjacje z wybranymi...
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather z Nowego Jorku zajmie się obsługą sieci domów meblowych IKEA w Stanach Zjednoczonych. W finale...
Sieć handlowa Tesco przygotowuje się do debiutu rynkowego luksusowej linii odzieżowej, który ma nastąpić jeszcze w marcu br. Sprzedaż ma...