środa, 17 marca 2010
Do zespołu domu mediowego Media Contacts dołączył Cezary Jaszkowski, obejmując stanowisko interactive media managera. Będzie kierował zespołem zajmującym się obsługą...
BBC Worldwide Channles rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie świadomości CBeebies, kanału skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym. Działania...
Jeszcze w tym roku na rynku mają zadebiutować alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu. Podmioty popierające inicjatywę, m.in. Nasza-Klasa, GG...
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Cyfry Plus promująca aktualne oferty sprzedażowe adresowane do nowych abonentów platformy. W kampanii wykorzystano równocześnie telewizję,...
Coca-Cola w Polsce rozważa rozszerzenie oferty napojów w puszkach. Do tej pory oferowała w tym formacie jedynie napoje gazowane, teraz...
Paweł Gordon objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży internetu w Polsat Media. Wcześniej pracował jako kierownik warszawskiego biura reklamy serwisów społecznościowych...
Do działu planowania Grupy RMF dołączyły trzy nowe osoby. Radosław Marciniszyn jest starszym doradcą ds. planowania. Z rynkiem radiowym związany...
Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego agencji non-standard Brainshake, która w grudniu ub.r. zadebiutowała na polskim rynku. Smoliński od 2006...
AmRest - właściciel sieci KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks na polskim rynku - będzie mocniej wykorzystywał narzędzia w...
Firma brokerska Media Broker została partnerem GroupM, struktury negocjacyjnej domów mediowych MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus, Mindshare Polska i The Media Insight....
Firma BB Elements, dostawca technologii adserwerowej, w tym tygodniu rozpocznie kampanię reklamową pt. "Docieraj precyzyjnie" promującą markę BB Elements i...
Jan Kunkowski został dyrektorem nowego działu - audience research department - w firmie badawczej Gemius SA. Ma wprowadzić badania GemiusAudience...
Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...
Marcin Zieliński został strategic plannerem w agencji DSK. Z wykształcenia socjolog, od trzech lat związany z branżą reklamową. Zaczynał jako...
Koncern Procter & Gamble wprowadza nową organizację portfolio maszynek do golenia dla kobiet. Zmiany te wynikają z przyzwyczajeń polskich konsumentek,...
Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego podpisała z Telewizją Polską umowę o współfinansowaniu produkcji serialu "Ojciec Mateusz". W nowych odcinkach serialu...
Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...
Operator telekomunikacyjny Mediatel, należący do funduszu inwestycyjnego NFI Magna Polonia, który jest też udziałowcem spółki Info-TV-FM, wdrażającej projekt telewizji komórkowej,...
Trwa kampania reklamowa marki Snickers (Mars Polska) pod hasłem: "Głodny nie jesteś sobą. Doładuj się". Spot reklamowy został wyprodukowany przez...
Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Chilli Zet. Jej celem jest promocja stacji i jej częstotliwości lokalnych. Reklama ukaże się w...
Szwajcarska firma odzieżowa Charles Vögele przedłużyła umowę z Proximity na kolejny rok. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii...
W uzupełnieniu informacji pt. "Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP",...
PKO BP prowadzi przegląd oferty audytorów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybrana firma ma przeprowadzić przetarg mediowy banku. PKO BP od...
Firma Heinz Polska SA zaprosiła agencje reklamowe do przetargu, którego celem jest obsługa ketchupu marki Pudliszki - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Po wygranym przetargu CAM Media zorganizuje imprezy promocyjne podczas "Parady Schumana". Przetarg ogłosiło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. CAM Media wziął w...
Ferrero Polska prowadzi przetarg reklamowy, którego celem ma być wybór agencji do obsługi marki Kinder Mleczna Kanapka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Agencja On Board PR wygrała przetarg na obsługę medialną wybranych projektów HBO Polska. Szczegóły na temat konkursu nie zostały podane....
Globalni producenci telewizorów - Samsung, Panasonic, LG Electronics i Sony - wydadzą miliony funtów na promocję swoich telewizorów 3D. Wszyscy...
Były mistrz Formuły 1 Emerson Fittipaldi został globalnym ambasadorem marki holenderskich zegarków TW Steel. Fittipaldi jest dwukrotnym zwycięzcą F1. Jego...
Grupa Philips Van Heusen, do której należy marka odzieży Calvin Klein, przejęła modowy brand Tommy Hilfiger. Wartość transakcji wynosi 2...
Rozpoczęta w styczniu amerykańska kampania Pepsi Refresh Project przyciąga coraz więcej konsumentów. Projekt ma już 600 tys. fanów na Facebooku,...
Marka dżinsów Levi's Strauss ujawniła swoją strategię komunikacyjną na najbliższe lata - planowany jest powrót do oryginalnego pozycjonowania marki jako...
Sony rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową aparatów fotograficznych linii Cyber-shot. Kampania przygotowana od strony kreacji przez TBWA/Londyn obejmie reklamy telewizyjne, prasowe...