piątek, 19 marca 2010
Sąd Rejonowy (X Wydział Gospodarczy) w Warszawie ogłosił upadłość układową CR Media Consulting. Przypomnijmy, że zgodnie z planem uzdrowienia finansów...
W przyszłym tygodniu rusza kampania społeczna "Hello Green Tomorrow" firmy Avon. W Polsce będzie to pierwsza odsłona tej globalnej akcji...
Tesco Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową, która jest kontynuacją poprzedniej linii kreatywnej wykorzystującej animowane postaci pt. "Eksperci". Nowością w spotach jest...
Polska Telefonia Cyfrowa kontynuuje kampanię reklamową bezpłatnych rozmów w Heyah. Pod hasłem "W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!" operator...
Rozpoczęła się nowa kampania internetowa marki Danio. Większość działań jest oparta na serwisie społecznościowym Facebook. Celem kampanii jest wsparcie promocji...
P4 kontynuuje projekt marketingowy "Stan darmowy" i będzie go wspierał w ciągu najbliższych dwóch weekendów w miejscach sprzedaży. Za realizację...
Wczoraj wieczorem Skoda Auto Polska powtórzyła w Telewizji Polskiej emisję spotu reklamowego wykorzystującego technikę tzw. roadblockingu. Po raz pierwszy reklama...
Polski oddział Samsung Electronics ma ambicję, aby w tym roku na rynku telefonów komórkowych prześcignąć dotychczasowego, wieloletniego lidera, czyli fińską...
Agnieszka Radawiec została dyrektorem promocji Radia Zet i Chilli Zet (Eurozet). Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową...
Agora SA powiększyła ofertę sieci reklamowej dla kobiet Glossy Media o osiem serwisów: Ebobas.pl, Świat-zdrowia.pl, Polskastacja.pl, Jejswiat.pl, Dobrakuchnia.com oraz serwis...
Od kwietnia do zespołu redakcyjnego tygodnika "Polityka" dołączy Bartek Chaciński. Obejmie stanowisko zastępcy kierownika działu kultury. To nowe stanowisko w...
Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Bluerank realizuje w Rosji kampanię linków sponsorowanych firmy Mascus, światowej giełdy maszyn online....
Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy, która działa przy Radzie Reklamy, uznali reklamę internetową (link sponsorowany) domu maklerskiego X-Trade Brokers za...
Marcin Kalkhoff, konsultant w zakresie strategii komunikacji marek, rozpoczął współpracę z Grupą O2.pl - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele grupy nie...
Cyfrowy Polsat upublicznił wyniki finansowe za 2009 rok. Baza abonentów Cyfrowego Polsatu wzrosła w ub.r. o 475 tys., do 3,2...
Kropka Bordo rozbudowuje dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyły Aleksandra Gwiazda i Joanna Jaworska, obie na stanowisko junior account executive....
ZenithOptimedia planuje pierwsze działania reklamowe dla Chipity. Agencja wygrała ten budżet w sieciowym przetargu. W Polsce przejęła go od Media...
Firma Carwash Investment ruszyła z realizacją projektu promocji powstającej sieci bezdotykowych myjni samochodowych - Turbomyjni. Projekt stworzenia identyfikacji wizualnej sieci...
Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich wybrała Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego do realizacji zamówienia na przygotowanie (kreacja i produkcja)...
Planowane na początek marca rozstrzygnięcie przetargu Totalizatora Sportowego, dotyczącego kompleksowej obsługi reklamowej (DS "MMP" z 22 stycznia), zostało przesunięte. Agencja...
Unilever wprowadzi w br. 25 innowacji w Europie Zachodniej - zapowiedział Doug Baillie, CEO Unilevera na ten region. Innowacje mają...
Greenpeace rozpoczął kampanię wirusową przeciwko koncernowi Nestle, który do produkcji batoników KitKat używa oleju palmowego. Dostawca oleju, firma Sinar Mas...
Firma kosmetyczna Clinique prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji interaktywnej mającej się zająć globalnym budżetem kosmetyków dla mężczyzn. Planowany...
Według firmy badawczej Kantar Media w 2009 r. w porównaniu z rokiem 2008 wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o...
Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, zrezygnował z przyjęcia dorocznego bonusu, który w tym roku wynosił 2,7 mln euro. Był...