piątek, 26 marca 2010
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla Procter & Gamble kreację telewizyjnej kampanii reklamowej nowej linii produktowej marki proszku do...
Dawid Piekarz, rzecznik prasowy koncernu paliwowego PKN Orlen, rozstał się z firmą. Powodów jego odejścia oraz tego, kto go zastąpi,...
Spółka GG Network, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu, uważa decyzje Polskich Badań Internetu co do zmian w prezentacji danych za wymierzone...
Reckitt Benckiser poszerza ofertę płynów do prania Perła Woolite o wariant Kompletna ochrona. Produkt ma zapewnić pranym ubraniom przez dłuższy...
Firma badawcza Nuq Research, należącą do grupy IQS, wspiera przed sezonem letnim sprzedaż badań EventEvaluator służących do ewaluacji i optymalizacji...
Andrzej Szczypior dołączy do zespołu firmy badawczej 4P Research Mix. Będzie zarządzał oraz tworzył zespół nowego działu, który zajmie się...
Piotr Żamojda, dyr. generalny, po ponad 11 latach pracy odejdzie z końcem lipca z Diageo Polska. Z firmą związany był...
Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do...
Dla użytkowników mediów społecznościowych ta forma komunikacji jest codziennością, a nie chwilową modą. Co piąty ankietowany deklaruje, że informacje z...
Główny Inspektor Farmaceutyczny ma zastrzeżenia do reklam trzech leków. Spółce Cowit nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy produktu...
Od wiosny br. część badania dzienniczkowego prowadzonego w ramach badania słuchalności radia Radio Track (Millward Brown SMG/KRC) realizowana jest poprzez...
Smart Media Group rozpoczyna współpracę z Volumetric MK Polska, firmą deweloperską z katalońskim kapitałem realizującą inwestycje w Kielcach i Warszawie....
Tomasz Olak dołączył do działu marketingu firmy kosmetycznej Eveline Cosmetics, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Objął tam stanowisko senior brand managera. Poprzednio...
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył współpracę z firmą e-mailmarketingową Sare. UKE dalej będzie korzystał z systemu Sare do obsługi komunikacji ze...
Łukasz Palczak objął stanowisko brand activation manager sport performance w dziale marketingu Adidas Poland. Jest to nowe stanowisko, którego powstanie...
Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała...
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego rozstrzygnęła przetarg reklamowy (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 29.12.2009 r.). Zwycięzcą konkursu...
Wydawnictwo Przekrój prowadzi konkurs na firmę, która przygotuje nowy layout "Przekroju". W ścisłym finale znalazły się cztery firmy, w tym...
Axa Direct rozstrzygnie przetarg interaktywny pod koniec kwietnia. Przetarg dotyczy całościowej obsługi w internecie i zaproszono do niego osiem agencji,...
Agencja Scholz & Friends Warszawa po wygranym przetargu podjęła współpracę z firmą Nestle Purina w zakresie promocji marki Dog Chow. Jest...
Aktorka Lucy Liu, znana m.in. z filmów "Aniołki Charliego" i "Kill Bill" oraz serialu "Ally McBeal", została ambasadorką akcji społecznej...
Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty utworzyła stanowisko executive director of innovation. Objął je Ben Malbon, założyciel struktury BBH Labs. Ma...
Tenerife Tourism Corporation zdecydowała się na relaunch strony WWW, który ma ją uczynić bardziej przyjazną dla użytkowników sieci. Średnio rocznie...
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel International poszerzyła skład międzynarodowego zespołu menedżerskiego, do którego dołączył Anthony Xydis. Objął nowo utworzone stanowisko...
Land Rover rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnych działań reklamowych związanych z premierą nowego modelu Range Rover LRX. Wygrała go agencja reklamowa...
Jude Law, gwiazda Hollywood, wystąpi w najnowszej reklamie Christiana Diora, którą wyreżyseruje Guy Ritchie. Spot będzie kręcony w Paryżu, w...