czwartek, 1 kwietnia 2010
Ad Publica prowadzi działania PR dla Haribo.
Media Metropolis będzie pracować dla 4Fun Media.
Euro RSCG Sensors obsługuje portal Inwestor TV.
Multi Communications obsługuje Polmed.
Siemens rusza z nową promocją 5 lat gwarancji.
Equinox liczy w tym roku na 20-proc. wzrost przychodów brutto.
Według OFBOR-u MB SMG/KRC wciąż generuje największe przychody w branży.
Tomasz Marszałł, dyr. marketingu PKO BP, czasowo poszerza obowiązki o te, którymi zajmował się odchodzący z firmy Marek Kłuciński.
Marek Jaszczur i Tadeusz Żórawski powołują Stowarzyszenie Fanów Taniego GRP.
Joanna Kawalec customer & shopper marketing managerem w Unileverze.
Viasat Broadcasting planuje premierę nowego kanału w całości poświęconego programom przyrodniczym.
Canal Plus Cyfrowy i LG Electronics zacieśniają współpracę przy transmisji 3D
Do agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann dołączyły trzy osoby. W firmie awansowano też sześciu pracowników.
Kanał chce poszerzyć ofertę o kilka nowości. Stawia na sprawdzone formaty.
Hochland rusza z komunikacją nowej marki Hochlander.
Maxus opracował pierwszą kampanię dla UPS.
Właściciel m.in. Radia Zet obsadził strategiczne stanowiska w dziale sprzedaży.
Ciszewski pracuje dla Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
U2 Media wygrał przetarg Ministerstwa Zdrowia.
Marka piwa Tyskie być może będzie wspierana programem lojalnościowym; rozważana opcja przetargu.
Właściciel Zielonej Budki ma zamiar podjąć współpracę z agencją reklamową
Wydatki na reklamę display w Wielkiej Brytanii spadły o 4,4 proc.
Marketer jest na czele rankingu wydatków reklamowych.
"The Wall Street Journal" dostępny w sieci barów kawowych Starbucks w Nowym Jorku.
Według Nielsena posiadacze smartfonów ściągają coraz więcej aplikacji, w czym celują posiadacze iPhone'ów i Androidów.
Wydawca przewodników turystycznych wybrał szefa marketingu w regionie EMEA.