wtorek, 6 kwietnia 2010
Unilever zamierza wejść z marką Axe na rynek żeli pod prysznic.
Mennica Polska wychodzi z ofertą programów lojalnościowych i akcji promocyjnych.
Portal Wirtualna Polska spodziewa się wzrostu przychodów w tym roku. Cały rynek reklam ma się zwiększyć o 10 proc.
Telewizje w I kwartale br. traciły widownię, ale zyskiwały na przychodach reklamowych.
Deutsche Bank PBC wchodzi do Premium Club na miejsce Eurobanku.
Opóźnia się przetarg na warszawskie wiaty, który może otworzyć rynek dla JCDecaux.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.
Radio Zet rusza z wiosenną ramówką. Stawia na audycje prowadzone przez popularnych prezenterów Beatę Pawlikowską, Rafała Bryndala i Tomasza Miarę.
Małgorzata Lisowska brand managerem piwa Kasztelan.
Anna Zabłocka-Sztyber szefem departamentu funduszy europejskich w POT.
Kanał telewizyjny Fox Life HD znalazł się w ofercie Cyfrowego Polsatu.
Maja Karcz dołącza do zespołu obsługi klienta Tippingpoint.
Telewizja Dialog dołącza do oferty kanały telewizyjne FilmBox.
OS3 i Pełka Creatives realizują kampanię internetową Neste Oil.
CH Promenada startuje z projektem reklamowym "Być bardziej".
Kompania Piwowarska zakończyła wieloletnią współpracę z agencją reklamową PZL. Marketer rozpisze przetarg na obsługę marki.
POT wraca do projektu promocji tzw. ściany wschodniej. Chce rozpisać w tej sprawie przetarg.
MEC Interaction wygrał przetarg Citibanku na obsługę działań reklamowych w wyszukiwarkach.
Według GfK konsumenci w USA wciąż ograniczają wydatki.
Jeremy Philips odpowiadał w koncernie Ruperta Murdocha za przejęcie portalu MySpace.
Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers popularne wśród chińskich matek.
Według Kantara sieci dyskontowe tracą udziały we Francji.
Adam Cotumaccio globalnym szefem Kinetic Worldwide.