czwartek, 15 kwietnia 2010
Stacje komercyjne niewiele zyskały, przywracając reklamy.
Zarząd ProMarki apeluje do swoich członków o wstrzymanie się z aktywnością reklamową.
Tako Media kupiło prawa do formatu All3Media International, a TVP sprzedaje animacje do Portugalii. Nabywcę znaleźli też... „Czterej pancerni i pies”. W Niemczech.
Największe polskie portale odmrożą reklamy na stronach głównych dopiero po zakończeniu żałoby narodowej.
BR TVP otwiera dziś sprzedaż czasu na maj.
Mariola Wysocka odchodzi z ZPR-ów.
Johan Olsen odszedł z DDB.
Robert Lech account managerem w G7.
AGB przedstawiło pomysły na pomiar słuchalności radia w sieci.
Aktorka i partnerka znanego rapera Liroya będą promowały biżuterię firmy Pilgrim. W Polsce jej dystrybucją zajmuje się spółka, w której jednym z udziałowców jest Liroy.
Monika Długokęcka przechodzi z mediów do firmy odzieżowej Simple, gdzie pokieruje marketingiem.
NFI Empik Media & Fashion w ciągu pięciu lat może otworzyć nawet 900 nowych sklepów.
VA Strategic Communications zatrudnia nowych ludzi.
PTBRiO, organizator Letniego Seminarium Badawczego, ustaliło ostateczny program imprezy w Nowym Zyzdroju.
On Board PR Ecco Network realizuje globalną kampanię Boscha promującą narzędzia dla profesjonalistów.
Streetcom rozesłał do młodych mam zestawy klocków Duplo.
Bluerank pracuje dla niemieckiego serwisu ogłoszeniowego Markt.de. Celem działań jest zwiększenie ruchu na stronach serwisu.
Dotychczasowy prezes przechodzi do europejskiej centrali Hondy.
Polbank prawdopodobnie przymierza się do przetargu na media.
Trwa przetarg na przeprowadzenie badań wizerunkowych woj. lubelskiego.
Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.
Jedna z największych na świecie sieci hotelowych rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań marketingowych.
Simon Fuler przestał zajmować się rozwojem marki Beckham.
Według IAB France producenci żywności napojów wydają coraz więcej na reklamę w internecie.
Google, Nokia i Microsoft - to tylko niektóre z firm, które chcą konkurować z tabletem iPad koncernu Apple. Wszystkie zapowiadają wprowadzenie lub rozwój urządzeń z szerokim dostępem do kontentu mediowego.
Sprostowanie