piątek, 16 kwietnia 2010
AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie.
MBank szuka agencji, która zrealizuje kampanię internetową banku.
Nowy serwis Cropp dla LPP przygotuje agencja Engine; Projektowanie.org, która wygrała przegląd ofert na ten projekt, ponoć sobie nie poradziła.
Mijający tydzień zapewne zapadnie w pamięć milionom Polaków, ale także nam, dziennikarzom. Naszą pracę zdominowała sobotnia tragedia pod Smoleńskiem, w której zginęło 96 osób.
Jarosław Maznas, Maciej Struk, Wojciech Jakóbczyk to tylko kilka osób, które Wydawnictwo Zwierciadło przejęło do nowego projektu pisma motoryzacyjnego. Miesięcznik ma się pojawić w tym roku. Sukces pisma będzie testem także dla nowego prezesa.
Polsat podtrzymał tradycję – targi telewizyjne w Cannes obserwuje z własnego jachtu.
Myślisz o reklamie telewizyjnej? A może jesteś niespełnionym filmowcem? Firma CineRental wypożyczy ci profesjonalny sprzęt do produkcji filmowej.
Krzysztof Łada, dyrektor biura reklamy GG Network, nadesłał do redakcji MMP24 list, w którym nawiązuje do tekstów opublikowanych w wydaniu weekendowym naszego serwisu z 2 kwietnia br.
Powstaje nowy film Macieja Wojtyszki z efektami studia Platige Image.
Anomaly po raz pierwszy dla Sony po przejęciu budżetu od agencji Fallon.
Polska i media w obliczu żałoby narodowej. Co w nas zostanie z tych dni?
Trzech głównych nadawców telewizyjnych zawarło porozumienie, na mocy którego wspólnie zrealizuje sobotnio-niedzielne uroczystości pogrzebowe ofiar tragedii pod Smoleńskiem.
Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego prezesa. Tym razem jest to były top manager Wydawnictwa Bauer - Jerzy Szulwic.
Universal McCann Polska został hubem na sześciu rynkach dla Goodyeara CEE.
Grupa Żywiec będzie miała nowego prezesa po odejściu Christophera Barrowa.
PKN Orlen zaprzecza, jakoby miał sponsorować Ekstraklasę.
Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.
MIPTV: Szwedzi kupili polskie produkcje dokumentalne od TVP.
Marcin Warych, dotychczas w Bauerze, ma być jedną z osób odpowiedzialnych za reklamę nowego projektu motoryzacyjnego Zwierciadła.
Han Bright chce mieć własne stoisko na październikowych targach MIPCOM w Cannes.
Globalny przetarg na obsługę mediową SCA pominie rynek polski. Nasz oddział bazuje na działaniach trademarketingowych. W najbliższym czasie zamierza wprowadzić kilka nowości pod marką Zewa.
Agencja wprowadza nową specjalistyczną markę.
Klient Carata prowadzi przetarg.
Agencja FireFly Creation przygotuje projekt dla marki Tymbark.
Agencje Polymus i Partner of Promotion będą zachwalały nasze mięso Amerykanom, Wietnamczykom i Koreańczykom (tym z południa) hasłem "Tradycja, jakość i europejski smak".
Beatriz Perez nowym CMO w koncernie.
Sieć barów kawowych zapowiada gigantyczne inwestycje w Państwie Środka.
Mars konsoliduje kreatywny budżet marki.
Na Wyspach kwitnie marketing wokół mundialu 2010.
Tym razem holding kupił mniejszościowe udziały w spółce internetowej e-Commera.