środa, 21 kwietnia 2010
EL2 ruszy z pierwszą kampanią telewizyjną swojego konkursu Milioneria. W reklamie wystąpi Paweł Deląg.
Outdoor odsyła do internetu, a prezentacja nieznanej marki na nośnikach OOH skłania do poszukiwania w sieci informacji na jej temat - przekonały się Carat, Hypermedia i AMS dzięki realizacji badania iKoniec.
Agencja FireFly Creation wygrała przetarg na przygotowanie kampanii produktowej marki Orange.
Pepsi rozpoczyna kampanię związaną z mundialem; oficjalnym sponsorem jest Coca-Cola.
Grupa mediowa kończy pierwszy z etapów inwestycji, uruchamia strukturę ambientową. Jej zarządzanie przekazuje Annie Czyżewskiej.
Polkomtel chwali się, że w MixPlusie ma najwięcej telefonów za 1 zł.
Przewidywania mówią o 42-proc. wzroście cennikowego CPP.
Sławomir Czajkowski pracuje w Polbanku.
Sieć otworzy w tym roku 50 nowych sklepów, zdobyła już 2 mln uczestników programu Clubcard. Rośnie rola private label.
Wyspecjalizowaną w performance marketingu firmę TradeDoubler wzmocniły dwie osoby, a jedna awansowała na stanowisko account executive.
W internecie i TV rusza kampania rogalików 7Days.
Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.
Agencja powiększa dział kreacji.
Szwedzki koncern motoryzacyjny wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji.
McDonald's wprowadził do śniadaniowej oferty croissanty.
Sieć Inea poszerza ofertę o kanały sportowe N.
Agencja Schulz Brand Friendly wzmocniła działy kreacji i obsługi klienta.
Na polskim rynku pojawił się system reklamy internetowej Ad4Mass. Jego właściciel, firma GTW Media, do końca kwietnia 2011 roku chce pozyskać 2 tys. wydawców i 300 reklamodawców.
Agencja zajmie się oprawą medialną przedsięwzięcia.
Do działu agencyjnego IDMnet SA dołączyli key account managerowie Magdalena Olejniczak i Przemysław Jankowski.
Paweł Bochenek został product managerem portalu filmowego Filmweb. Odpowiada m.in. za strategię rozwoju portalu i wdrażanie nowych funkcjonalności.
GG Network chwali się szybkim przyrostem użytkowników swojej poczty e-mail.
Innovations wygrał w przetargu na kampanię "Ełk - kulinarna stolica Mazur".
Michael Roth, CEO Interpublic Group, zarobił w ub.r. 6,38 mln dol.
Niemal połowa marketerów planuje zmniejszenie nakładów wydawanych w agencjach reklamowych.
Francuski holding reklamowy zanotował dobre wyniki w USA i Ameryce Południowej.
Pierwszą ofiarą jest dyr. marketingu firmy w Wielkiej Brytanii.