środa, 28 kwietnia 2010
Prawdopodobnie jedna z tych agencji zaplanuje kampanię prezydencką Jarosława Kaczyńskiego.
Specjalne nadmuchiwane nośniki reklamowe stanęły przed siedzibami największych domów mediowych. W ten sposób G+J reklamuje relaunch "Claudii". Jest to pierwsza realizacja ambientowej firmy grupy 9 Senses.
Change Integrated znalazła się wśród 13 wiodących niezależnych agencji reklamowych na świecie w 2010 roku.
Najwięcej nagród KTR - 10, za najwięcej zgłoszeń - 57 dla agencji Leo Burnett.
W Multikinie Bayer przeprowadzi akcję uświadamiającą możliwości antykoncepcji.
Portal Interia.pl uruchomił agencję Sempathy specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach. Jej dyrektorem zarządzającym jest Kornel Dulęba, dyrektor działu mediów w Interii.
W I kwartale br. blisko 7,3 mln widzów poszło do kina.
Magdalena Surowiec zastąpiła Konrada Pankiewicza na stanowisku dyrektora zarządzającego w agencji Adv.pl.
Firma energetyczna podpisała kontrakt sponsorski z PLK do końca obecnego sezonu.
Modecom nawiązał współpracę w zakresie public relations z agencją Studio 111.
Agencja opracuje strategię obecności w internecie programu lojalnościowego prowadzonego przez Succes Fee.
Wydawcy chcą promować prasę - przeznaczą na to 0,5 mln zł na dwa lata.
Agencja interaktywna Insignia i Grzegorz Miłkowski tworzą agencję PR. Firma oficjalnie wystartuje w pierwszej połowie maja.
HTC wzmacnia siły sprzedażowe - Mariusz Zieliński sales managerem.
Grupa Pino wprowadza w swoich serwisach nowe formaty reklam wideo.
Garden of Words wygrała przetarg na obsługę marki i zajmie się jej public relations.
Agencja wygrała konkurs ofert na obsługę firmy Wema SA w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.
"Advertising Age" opublikował raport agencyjny. Słabo wypadły klasyczne agencje reklamowe i domy mediowe.
Właściciel marki ekskluzywnej odzieży rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego.
BBDO z Nowego Jorku jest zwycięzcą 89. edycji konkursu Annual Art Directors Club Awards.
Z badań TNS Sofres wynika, że francuscy konsumenci w większości wybierają lokalne produkty.
Holding sięga po budżety przeznaczone na technologię.