czwartek, 29 kwietnia 2010
Pierwszy raz w historii raportu nie ma Agencji Reklamowej Roku.
Media wykazały wyczucie, ale młodych ludzi przytłoczyła żałoba i brakowało im informacji na inne tematy - pokazuje badanie MediaComu.
W związku ze smoleńską katastrofą lotniczą Kompania Piwowarska rezygnuje z tagline'u "Więcej z życia. Zimny Lech".
Producent piwa Carlsberg w najbliższej promocji rozda oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji piłkarskich.
Mimo 11-proc. spadku w I kwartale Izba spodziewa się dodatniego wyniku za cały rok 2010.
Alior Bank postanowił najwyraźniej "przebić" ofertę BZ WBK i klientom, którzy założą w nim konto, zaoferuje nawet do 600 zł.
Koreański producent w nietypowy sposób zachęca do kupna swoich monitorów komputerowych.
AdAction i IDMnet stworzą wspólnie sieć reklamową AdAction Network, która będzie jedną z sieci tematycznych IDMnetu.
Michał Netel zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów w firmie i obsługą bieżących projektów.
Do działu komunikacji Eurozetu dołączył Radosław Drozda.
Klara Markiewicz wzmocniła dział strategii agencji FireFly Creation.
Verva Racing Team to nie tylko zespół rajdowy, ale też przede wszystkim platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej.
At Media przekonuje w kampanii, że kanały tematyczne to najlepsze miejsce na reklamę.
Z początkiem maja do zarządu spółki Infor Ekspert dołączy Zbigniew Biskupski, który jako członek zajmie się nadzorem nad sprawami wydawniczymi.
Burda wzmacnia zespoły reklamy i marketingu.
Krzysztof Tietz odpowiada za PR warszawskich klubów.
Do działu obsługi klienta agencji reklamowej Heureka dołączył junior account executive Tymoteusz Kopczewski.
Tonino Lamborghini zwiększy asortyment produktów w Polsce.
Ruszyła skierowana do kobiet kampania promująca wodę mineralną Ustronianka.
Atrakcyjne nagrody do zdobycia w najnowszej promocji Tymbarku.
Portal Ubezpieczenie.pl powierza działania wizerunkowe bez przetargu.
Nestle Nutrition sponsoringiem popularnych programów TV wspiera kampanię marki Gerber.
Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług - wynika z badania Ipsosu.
Hand Made Flow zrealizowała pierwszą kampanię - dla marki Mlekołaki z portfolio firmy Lubella.
Diageo szuka agencji do kompleksowej obsługi marki Smirnoff Black.
Popularna piosenkarka przedłużyła kontrakt z Dolce & Gabbana i będzie gwiazdą nowej kolekcji firmy.
Sieć restauracji fast food chce wprowadzić zmiany do platformy komunikacyjnej "I'm lovin' it".
Były szef Greya w Europie Środkowej i Wschodniej będzie zarządzał siecią G2 w regionie EMEA.
Według Millward Brown Optimor łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata przekracza 2 bln dol. Kwota ta wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 40 proc. Silne marki wyprzedziły rynek giełdowy i okazały się odporne na recesję.
WPP Group tworzy w ramach swoich struktur mediowych firmę, która zajmie się wyłącznie barterami.