wtorek, 25 maja 2010
Komputer przenośny udaje psa. Nie wierzycie, to zobaczcie!
Rafał Wiśniewski i Rafał Szczepaniak dołączyli do agencji Bimers.
Obecna szefowa marketingu Kolastyny ściąga specjalistów, z którymi kiedyś współpracowała w Eveline.
Ruszyła akcja promocyjna "Sposób na piękno" dla kilku kosmetyków Procter & Gamble.
Prezes w kampanii swojego klienta.
Agencja social mediowa powiększa zespół obsługi klienta.
Śnieżka odświeża wizerunek farb.
McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.
Konkurs "Do pełni smaku" promuje irlandzkie masło Kerrygold.
Koncern motoryzacyjny ruszył z kampanią wielu modeli swoich samochodów. To już trzecia taka akcja w salonach Fiata.
W 2009 roku wzrosły przychody agencji interaktywnych. Co trzecia firma spodziewa się nawet 40-proc. wzrostu obrotów w tym roku - wynika z badania IAB CreativeEx 2009.
Mecz Inter Mediolan - Bayern Monachium oglądało w sobotę ponad 2 mln polskich widzów.
Effie nie rozdziela już pracy agencji i domu mediowego.
W tym roku koncern skupia się na promocji benefitów produktów Dove. W czerwcu ruszy druga edycja Akademii. W planach jest także trzecia odsłona.
Sieć V2Media polepszyła expand Vstitiala o nakładkę graficzną. Z dodatku skorzystał już producent piwa Captain Morgan w Czechach.
Wojciech Janocha nowym kierownikiem redakcji informacyjnej telewizji TVS.
Pod hasłem "Dni Profesjonalistów" Fiat promuje samochody dostawcze.
Ruszył przetarg na kampanię edukacyjno-informacyjną Ministerstwa Środowiska.
Brands Alive wygrała przetarg na przygotowanie kampanii maści bakteriobójczej MaxiBiotic, produkowanej przez ICN Polfa Rzeszów.
Firma ocenia cztery oferty.
Paul Heath awansował w międzynarodowych strukturach sieci agencji reklamowych należących do WPP Group.
Do 2020 roku wszyscy Europejczycy będą mieli dostęp do szerokopasmowego internetu o przepustowości co najmniej 30 megabitów na sekundę - zapowiada Komisja Europejska.
Specjalnie utworzony komitet antykryzysowy ma się zastanawiać nad tym, jak przyciągnąć gości do greckich kurortów.
Amerykańskie władze antymonopolowe uważają, że Apple będzie przeciwwagą dla Google.