poniedziałek, 31 maja 2010
Ponad 160 zgłoszeń wpłynęło do V edycji konkursu komunikacji marketingu zintegrowanego Golden Arrow.
Michał Dzienisz może objąć stanowisko prezesa CR Media Consulting, zastępując na nim Pawła Stachnika.
AmRest przygotowuje kolejne projekty internetowe dla marek ze swojego portfolio.
Kampanię prezydencką kandydata PiS zaplanuje Marcin Brzuchalski, media director Equinoksa.
Nowy konsultant w GoodBrand & Company zajmie się badaniami.
Proces przygotowania materiałów do druku wydawnictwo przenosi do redakcji.
Orlen Oil uruchomił sklep internetowy ze swoimi produktami.
Samsung promuje w najnowszej kampanii reklamowej w sieci monitory LED.
ProxyAd SA podpisała kontrakt z siecią wypożyczalni filmów Beverly Hills Video, powiększając zasięg swojej sieci nadajników reklamy bezprzewodowej o kilkadziesiąt nowych lokalizacji na terenie Polski.
JWT Warszawa autorem nowej kampanii społecznej skierowanej przeciwko pedofilii w sieci.
Marka luksusowych kosmetyków wkrótce rozpocznie kampanię reklamową wspólnej akcji promocyjnej z siecią Douglas.
Wszystkie mecze mundialu w RPA pokaże Telewizja Polska.
Producent kosmetyków razem z serwisem Edipresse przeprowadzi analizę potrzeb młodych mam. To pierwsza tak duża akcja tego marketera w internecie.
Do zarządu agencji public relations Glaubicz Garwolińska Consultants dołączyły dwie osoby.
Nowa agencja PR na rynku rozpoczęła współpracę z domem mediowym.
Producent desek podłogowych i paneli prawdopodobnie będzie szukać agencji.
Ministerstwo Środowiska szuka wykonawcy kampanii reklamowej pod hasłem "Daj się ponieść".
W finale konkursu reklamowego Clio przyznano dwie główne nagrody w kategoriach kampania zintegrowana i innowacje w mediach.
Agencja wygrała w przetargu na międzynarodową obsługę gry "Bulletstorm".
W kanałach nadawcy marketer chce w ten sposób promować linię swoich aut dostawczych: Caddy, Crafter i Transporter.
Nadawca wprowadził nowe narzędzia do oglądania transmisji sportowych.
Bertrand Bodson zajmie się globalnymi projektami internetowymi związanymi z marketingiem wytwórni.