wtorek, 8 czerwca 2010
Maspex - nie po raz pierwszy - zmienia zasady współpracy ze swoją wiodącą agencją Saatchi & Saatchi.
Telewizja Polska planuje launch serwisu VoD m.in. z serialami i filmami.
Kreacja i digital to obszary najbliższych nakładów sieci w Polsce.
Danone na razie utrzymuje status probiotyków dla swoich dwóch marek.
Iwona Gniedziejko-Płuciennik przeszła z Royal Unibrew do Phenome.
Dział reklamy pism luksusowych Bauera wzmocnili Dorota Kapturowska oraz Jarosław Machocki. To efekt wewnętrznych awansów.
W konkursie internetowym marki można wygrać zagraniczne kursy językowe i zapasy proszku do prania.
Joanna Zmysłowska dyrektorem biura reklamy Multikina.
Zmiana brokera odpowiadającego za sprzedaż reklam w tygodniku.
Po kilku latach pracy w domu mediowym Paweł Zieliński dołączył do zespołu agencji VanguardPR, obejmując stanowisko PR specialist.
Przemysław Wzorek przeszedł z MediaComu Warszawa do Starcomu.
Nowa platforma muzyczna nadawcy Radia Zet ma odnieść sukces dzięki streamingowi i funkcjonalnościom społecznościowym.
Z raportu przygotowanego przez EASA i Brewers of Europe wynika, że polska branża piwna przestrzega zasad etycznego reklamowania się.
W nowych działaniach wizerunkowych Poznań stawia na miejscowy design.
Grey i Change zwyciężyły w przetargu operatora Cyfry Plus.
Instytut zbada skuteczność kampanii promującej Polskę wschodnią.
Agencja przygotuje kreację obchodów Międzynarodowego Roku Różnorodności Biologicznej.
Adidas w ostatniej reklamie umieścił celebrytów w świecie "Gwiezdnych wojen".
Diageo przeniósł globalny budżet jednej ze swoich flagowych marek, którego wartość szacuje się na ok. 40 mln funtów.
Globalny budżet reklamowy marki likieru Kahlua został przesunięty z agencji reklamowej Publicis.
Murray Dudgeon, wcześniej global chief operating officer w Universal McCann, zajmie się obsługą klientów Axciom w Europie.
Popularny angielski piłkarz oraz komik James Corden wystąpili w najnowszym spocie reklamowym Coca-Coli.
Corinna Voss z monachijskiej agencji HBI została nowym szefem regionu w sieci niezależnych agencji PR.
Koncern alkoholowy będzie koncentrować się na zarządzaniu kategorią.
Reklama z udziałem nastolatka, który okazuje się gejem, wzbudziła we Francji szereg kontrowersji.