poniedziałek, 14 czerwca 2010
Współpraca z firmą Brand & Value pozwoli grupie na ekspertyzę z zakresu CSR.
Nowa struktura ma usprawnić obsługę rosnącego biznesu online.
Czołowa polska telewizja internetowa ma pojawiać się w telewizorach.
Największy polski ubezpieczyciel będzie musiał zdecydować: albo dalsza współpraca z Leo Burnett, albo przetarg.
Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.
Do zespołu Ferrero Polska dołączył Krzysztof Morawski.
Marka zwiększa udziały rynkowe szybciej niż cała kategoria.
Marta Krzemińska project managerem.
Paradis Frutto wspierany będzie kampanią w telewizji.
VA Strategic Communications przygotowała strategię, kreację i realizację kampanii reklamowej dla marki Extra Żytnia.
Zwycięzcy promocji Tigera zmierzą się ze stanem nieważkości w Honolulu.
PBC chce upowszechnić wiedzę o trendach na rynku wydawniczym.
Startuje kampania wdrażająca projekt "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn" autorstwa Szkoły Mistrzów Reklamy.
Postępowanie dotyczy obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów online.
Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.
Z analiz sieci domów mediowych Initiative wynika, że widownia tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej będzie większa o 5 proc. w porównaniu z poprzednią imprezą, która odbyła się w 2006 r. w Niemczech.
Z badań TNS wynika, że na niektórych rynkach ze smartfonów zaczyna korzystać większość użytkowników.
Wydawca tłumaczy większość zwolnień potrzebą redukcji kosztów.
Carolyn Everson została wiceprezesem w firmie i ma być odpowiedzialna za strategię i sprzedaż reklam.