wtorek, 22 czerwca 2010
Change Integrated i San Markos zdobyły Lwy.
Internet Group finalizuje negocjacje z niemiecką spółką.
Zaczął się przetarg na agencję wspomagającą obsługę.
Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.
Polsat otwiera sprzedaż czasu reklamowego.
Monika Sitek i Janusz Gałuszka zaczynają pracę w agencji.
Legend Group w gronie najskuteczniejszych.
TVscreen.pl i Wirtualna Polska podpisały umowę na wyłączność.
Nowy podmiot w strukturach Rubikom Strategy Consultants.
Nowa identyfikacja zbliża Hestię do niemieckiego właściciela.
Agencja Next przygotowała kampanię dla modelu telefonu Samsung Wave.
ZdrowieNet to nowa oferta reklamowa sieci reklamy internetowej IDMnet. Tematyka zdrowotna, według badań firmy, cieszy się coraz większym zainteresowaniem internautów.
Henkel Polska aktywizuje markę got2b.
Kampania telewizyjna wspiera najnowszą linię kosmetyków do włosów tej marki.
Pepsi prowadzi działania crosspromocyjne z Indesitem.
W Time powstaje dział doradztwa radiowego.
Kraft Foods Polska w kampanii kontynuuje ubiegłoroczną strategię.
W ramach spółki działają trzy firmy: PR, Financial Communication i Marketing Sportowy.
Piotr Sitarek i Urszula Czerwińska dołączyli do zespołu agencji Q&A Consulting.
Dom sprzedaży pozyskał na wyłączność trzy witryny internetowe AXN.
Po "Supermodelkach" w TVP1 teraz będą top modelki w TVN. To jedna z jesiennych nowości stacji.
Budżet ING pozostanie w domu mediowym PanMedia Western.
Electronic Arts Polska wybrał agencję, która zajmie się eventem dla promocji najnowszej gry piłkarskiej.
PepsiCo zapowiedziało, że jeżeli drużyna Argentyny wygra tegoroczny mundial, wówczas przez tydzień będzie sprzedawało Pepsi bez logo na opakowaniu. Wcześniej Diego Maradona, trener argentyńskiej reprezentacji, obiecał, że po zdobyciu tytułu przebiegnie przez Buenos Aires nago.
Produkt Apple'a jest punktem odniesienia dla całej kategorii telefonów komórkowych w Niemczech, we Francji i w Wielkiej Brytanii, wynika z badania Satmetrix.
Mobile commerce jest coraz atrakcyjniejszą formą robienia zakupów, szczególnie wśród ludzi młodych, wynika z badania Mobile Marketing Association.
Wzrost przychodów z turystyki zachęcił Saudi Commision for Tourism & Antiquities do zwiększenia inwestycji w tę kategorię usług.
Gigant wśród wyszukiwarek zamierza wprowadzić do oferty płatną usługę dostępu do zawartości gazet jeszcze pod koniec tego roku.