czwartek, 1 lipca 2010
Dyrektor zarządzająca po roku pracy rozstaje się z agencją.
Walne zebranie SAR znów mobilizuje branżę do działania; czy tym razem skutecznie?
Kolejny gracz wchodzi w kategorię kosmetyków aptecznych. Na razie Polpharma debiutuje z produktami do pielęgnacji włosów.
Nie wiadomo, czy dojdzie do kampanii, która była przedmiotem przetargu.
Zastępuje Bertranda Le Guerna, który odchodzi ze spółki.
Do niedawna partner zarządzający agencji Tequila/Polska, teraz przeszedł do funduszu inwestującego w nowe technologie.
W ramach grupy Infor powstaje niezależna spółka zajmująca się szeroko rozumianą dystrybucją. Nastawia się na outsourcing dla innych wydawców.
Touch i BRE Bank będą pomagać firmom tworzyć innowacje.
Z pełniącej obowiązki, awans na pełnoprawne stanowisko
Oblicza, że oznacza to nawet 30-proc. obniżkę cen.
Magdalena Cylejewska nadal będzie szefem projektów specjalnych, ale u innego wydawcy.
Organizacja ma nową agencję PR.
Agencja zajmie się obsługą PR-ową dwóch nowych klientów.
Agencja wzmocniła dział finansowy.
LOT.com wystartował po przebudowie autorstwa FireFly.
Firma software'owa zatrudnia agencję PR.
Agencja zajmie się ekspozycją reklam na wiatach przystankowych i citylightach.
Marki muszą pokazać, jak pomagają konsumentom - uważa szef globalnego marketingu Procter & Gamble.
Dominic Guba odpowiada za globalną sprzedaż w strukturach MediaComu.
Rynki wschodzące szansą dla Danone i innych międzynarodowych koncernów.